// This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript//#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsestatic dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };#pragma tabsize 0#define COLOR_RED 0xE60000FF //{E60000}#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}main(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" Blank Gamemode by your name here\");print(\"----------------------------------\\n\");}#endifpublic OnGameModeInit(){return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public Object(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlvareturn 1;}public ObjectOff(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldásaGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénreturn 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ switch(dmid[playerid]) { case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1;} public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\"); if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; }return 0;}
// This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript#include <a_samp>static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#pragma tabsize 0#define COLOR_RED 0xE60000FF //{E60000}#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}public Object(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlvareturn 1;}public ObjectOff(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldásaGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénreturn 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ switch(dmid[playerid]) { case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1;} public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\"); if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; }return 0;}