Szerző Téma: Rossz helyre teleportál  (Megtekintve 963 alkalommal)

Nem elérhető red98

Rossz helyre teleportál
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:32:14 »
0 Show voters
Megírtam egy dm zónát beírom pl: /dm1 nem a dmben rak ki hanem az alap spawn helyen ahol mikor belépek letesz.
Ez miért van?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Rossz helyre teleportál
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:31:29 »
0 Show voters
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#include <a_samp>
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

Nem elérhető red98

Rossz helyre teleportál
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:43:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Rupert date=1344619889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25909\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#include <a_samp>
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

 

Ugyan ott rak ki:S nem jó..:S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 10:14:27 )

ötlet?:D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 14:34:56 )

Ötlet?:D
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 11. - 14:34:56 írta red98 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal