Szerző Téma: Rossz dialogús?  (Megtekintve 1011 alkalommal)

Rossz dialogús?
« Dátum: 2016. szeptember 06. - 20:16:58 »
0 Show voters
CMD:vasarol(playerid, params[])
    {
   
ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Eladó árúk\",
\"Szendvics\\t$5000\\t100\\n\\
Ásványvíz\\t$5000\\t100\\n\\
Zsömle\\t$1000\\t50\", // Etc.
\"Kiválaszt\", \"Mégsem\");
    return 1;
}

 
EZ mind szép és jó de én a Headers dialogust akarom

Nem elérhető Radikal

  • 273
  • Kenton
    • Profil megtekintése
Rossz dialogús?
« Válasz #1 Dátum: 2016. szeptember 06. - 20:59:43 »
0 Show voters
Itt egy link a samp wikiről, itt minden elvan magyarázva.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/Dialog_Styles
 

ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Eladó Árú\",
\"Termék\\tÁr\\tMennyiség\\n\\
Szendvics\\t$5\\t100\\n\\
Ásványvíz\\t$3\\t100\\n\\
Zömle\\t$2\\t50\", // Igy tovább.
\"Veszem\", \"Mégsem\");

Rossz dialogús?
« Válasz #2 Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:10:36 »
0 Show voters
Kösz! +

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 06. - 21:13:42 )

De nekem még mindig a dialog-1 est mutatja nem az 5 ost: /
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 06. - 21:13:42 írta Naruto[BijuuChakraMode] »

Nem elérhető Radikal

  • 273
  • Kenton
    • Profil megtekintése
Rossz dialogús?
« Válasz #3 Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:44:10 »
0 Show voters
Tessék
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define KAJABOLT   5
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == KAJABOLT)
{
    if(!response) return 1;
        if(listitem == 0)
        {
                //Ide meg már mit adjon stb..
}
if(listitem == 1)
{
                //Ide meg már mit adjon stb..
}
if(listitem == 2)
{
                //Ide meg már mit adjon stb..
}
}
return 1;
}
CMD:kaja(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, KAJABOLT, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Eladó Árú\",
\"Termék\\tÁr\\tMennyiség\\n\\
Szendvics\\t$5\\t100\\n\\
Ásványvíz\\t$3\\t100\\n\\
Zömle\\t$2\\t50\", // Igy tovább.
\"Veszem\", \"Mégsem\");
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 06. - 21:46:56 írta Radikal »

Rossz dialogús?
« Válasz #4 Dátum: 2016. szeptember 06. - 22:21:21 »
0 Show voters
kösz

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 06. - 22:27:00 )

Én most fogom össszefosni magam.
csak azt mutatja
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 06. - 22:27:00 írta Naruto[BijuuChakraMode] »

Rossz dialogús?
« Válasz #5 Dátum: 2016. szeptember 07. - 16:11:32 »
0 Show voters

ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Buy Weapon\",
\"Weapon\\tPrice\\tAmmo\\n\\
Deagle\\t$5000\\t100\\n\\
Sawnoff\\t$5000\\t100\\n\\
Pistol\\t$1000\\t50\", // Etc.
\"Select\", \"Cancel\");

 
Itt egy példa és a dialogid-t define-old. Példa
 
#define FCKIN_DIALOG 6969

 
ShowPlayerDialog(playerid, FCKIN_DIALOG, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, ..);
És amit nyitottál topic az Errorod/warning ügyében a DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS-t nem kell define-olni.
És ha azt írja \"undefined symbol \"DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS\", akkor elavult az a_samp.inc -ed.
Tessék ebben a packben megtalálod a legeslegeslegújabb verziót.
Töltsd le és futtasd le azzal a pawn-al. És hidd el jó lesz.

Rossz dialogús?
« Válasz #6 Dátum: 2016. szeptember 07. - 16:50:30 »
0 Show voters
Amúgy már megvan a hiba! A móda beleirtam egy regisztrációs rendszert :D azt azért nem ment azért köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal