new robfegy[6] = {25, 26, 27, 28, 29, 30}; //fegyverek id-i
a robfegy tömbben a 6-os azt jelenti, hogy 6 elem(ez esetben 6 fegyver id-je) van benne (lehet akár robfegy[7] is, csak akkor 7 elemet tegyél a kapcsosba)
Írok egy példa parancsot:
CMD:rob(playerid, params[])
{
for(new i = 0; i < 5; i++) // azért 5-ig pörgeti, mert a 6 elem így jön ki: 0., 1., 2., 3., 4., 5.
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == robfegy) // ha akármelyik elemmel megegyezik a játékosnál levõ fegyver id-je
{
//Van nála a tárolóban található fegyver, mehet a rablás
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs nálad megfelelõ fegyver a rabláshoz!\");
}
}
return 1;
}
Ezzel a módszerrel megcsinálhatod legegyszerûbben, hogy mely fegyverekkel lehet rabolni, melyekkel nem (pl dildóval ne, ak-val igen)
Megjegyzés: ezzel a módszerrel akár a tilthatsz fegyvereket a szerverrõl (pl minigunt, rakétavetõt, ... stb)