Szerző Téma: Fegyver mentése! (spawnkor)  (Megtekintve 690 alkalommal)

Nem elérhető Blowy

  • 194
    • Profil megtekintése
Fegyver mentése! (spawnkor)
« Dátum: 2013. Szeptember 09. - 18:30:54 »
0 Show voters
Sziasztok! :D
Van a következõ parancsom:
 
CMD:fegyo(playerid, params[])
{
     new fegyo;
     if(sscanf(params, \"i\", fegyo)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyo <id>\");
     if(fegyo < 0 || fegyo > 46)  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás fegyver id!\");
     ResetPlayerWeapons(playerid);
     GivePlayerWeapon(playerid, fegyo,100000);
     return 1;
}

 
Aztszeretném megoldani hogyha beálítja a fegyvert pl: minigun ID:38
Akkor a minigunnal spawnoljon halál után ha új fegyót állít be akkor pedig az új fegyverrel!
Kilépés után fájlba mentés meg ilyen bonyolult dolgok nemkellenek csak spawnkor
Köszönöm elõre is az összes segítséget! :D

Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 19:58:32 »
0 Show voters
Hello:)

Megcsináltam neked:

 
// fel a változókhoz:
new fegyvere[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
         GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid],10000);
}
CMD:fegyo(playerid, params[])
{
     new fegyo;
     if(sscanf(params, \"i\", fegyo)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyo <id>\");
     if(fegyo < 0 || fegyo > 46)  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás fegyver id!\");
     ResetPlayerWeapons(playerid);
     GivePlayerWeapon(playerid, fegyo,100000);
     fegyvere[playerid] = fegyo;
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 09. - 20:24:40 írta sLimee »

Nem elérhető Blowy

  • 194
    • Profil megtekintése
Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 20:15:44 »
0 Show voters
He ez ilyen egyszerû xd?
Ugylátszik , bár van problémám..
Spawnkor olyan mintha egybõl kifogyna a fegyverbõl a töltény!
A spawnnál:
 
GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid]); //Töltényt valahova nemkéne itt??

 
Valaki?  ::|
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 09. - 20:24:27 írta Blowy »

Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #3 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 20:22:31 »
0 Show voters
Hopsz, kihagytam egy paramétert az \"OnPlayerSpawn\"-nál és a playerid-t rosszul írtam le :P  :)

Nem elérhető Blowy

  • 194
    • Profil megtekintése
Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #4 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 20:25:25 »
0 Show voters
Pont most teszteltem / válaszoltam és szerkesztettem xd az elõbbi válasz.
Amugy így már nem warnigolt apropó mert warningolt: xd
 
GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid],2033);// a 2033 a tölténynek irtam
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 09. - 20:27:19 írta Blowy »

Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #5 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 20:26:20 »
0 Show voters
Már ki van javítva.Nyugodtan másold ki a kódot!:)  :thumbsup:

Nem elérhető Blowy

  • 194
    • Profil megtekintése
Fegyver mentése! (spawnkor)
« Válasz #6 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 20:27:50 »
0 Show voters
Teszteltem kiválóan mûködik megoldva nagyon szépen köszönöm (indulhat a dm party 8D) télleg köszi :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 09. - 20:30:45 írta Blowy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal