Szerző Téma: Restart Spawn Hiba  (Megtekintve 722 alkalommal)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Restart Spawn Hiba
« Dátum: 2013. Január 31. - 14:01:23 »
0 Show voters
Hello.
Az lenne a kérdésem hogy restart utáni csatlakozáshoz mit kell írni, ha azt akarom hogy ugyanoda spawnoljon ahol kilépett?
A pozíció mentések jók ha kilépek meg vissza.
A hiba az hogy ha fent vagyok és ugy resizek akkor az alap spawn helyre tesz miután beindult, és nem oda ahol kiléptetett.
Ezek a kódjaim vannak:
 
SavePlayerData(playerid); //menti az adatokat kilépésnél
LoadPlayerData(playerid); //betölti az adatokat belépésnél
SpawnData(playerid); //újból beállítja az adatokat, ha lespawnolt
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 31. - 14:08:49 írta Shady »

Restart Spawn Hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. Január 31. - 20:10:25 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn alá tedd a loaddatat
én úgy csináltam hogy:
 

new firstspawn[MAX_PLAYERS];

 
mikor a játékos lespawnol:
 

if(firstspawn[playerid] == 0) {
LoadPlayerData(playerid);
}

 
Pontosabban ez abban segít hogy csak az elsõ spawn nál teleportálja a játékost az utoljára mentett pozicióba.
Ha  ajátékos kilép írd alá:
 

firstspawn[playerid] = 0;

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal