Hello.
Az lenne a kérdésem hogy restart utáni csatlakozáshoz mit kell írni, ha azt akarom hogy ugyanoda spawnoljon ahol kilépett?
A pozíció mentések jók ha kilépek meg vissza.
A hiba az hogy ha fent vagyok és ugy resizek akkor az alap spawn helyre tesz miután beindult, és nem oda ahol kiléptetett.
Ezek a kódjaim vannak:
SavePlayerData(playerid); //menti az adatokat kilépésnél
LoadPlayerData(playerid); //betölti az adatokat belépésnél
SpawnData(playerid); //újból beállítja az adatokat, ha lespawnolt
OnPlayerSpawn alá tedd a loaddatat
én úgy csináltam hogy:
new firstspawn[MAX_PLAYERS];
mikor a játékos lespawnol:
if(firstspawn[playerid] == 0) {
LoadPlayerData(playerid);
}
Pontosabban ez abban segít hogy csak az elsõ spawn nál teleportálja a játékost az utoljára mentett pozicióba.
Ha ajátékos kilép írd alá:
firstspawn[playerid] = 0;