Szerző Téma: /rescue  (Megtekintve 1129 alkalommal)

/rescue
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 19:54:43 »
0 Show voters
a ppc_trucking modba hogy lehet a /rescue listahoz hozaadni egy teleportot

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
/rescue
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 29. - 21:40:38 »
0 Show voters
Szia!
Láttam, hogy szeretsz kérdezgetni, de ha lehet 1 témába több kérdést is tegyél fel, ne kellejen feleslegesen témákat nyitogatni.  ;)
Amúgy ez ilyen edites kérdés lenne nem tudom, hogy megengedett-e.

/rescue
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 30. - 15:04:31 »
0 Show voters
Amelyikben van a rescue parancs abban van a teleport kordináta is azt ott átírhatód vagy hozzá adhatol :)

/rescue
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 30. - 15:32:27 »
0 Show voters
de hol a rescue

/rescue
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 30. - 16:07:23 »
+1 Show voters
1.keresd meg a [pawn]/rescue[/pawn] parancsot.
2.Látod hogy irja [pawn]ShowPlayerDialog..........[/pawn]
3.a [pawn]ShowPlayerDialog[/pawn]hoz ahol irja Las Payasada Depot,El Corona Depot,ird be egy ugy helyet.pl:Kacc Depot.
4.az [pawn]OnPlayerDialogResponse[/pawn]hoz ami a [pawn]/rescue[/pawn]parancsra válaszol ird be [pawn]SetPlayerPos[/pawn],töltsd ki.
5.tudod szokta irni hogy elteleportáltál ezért levontunk 200$t.ha akarod azt is akkor az már csak [pawn]SendClientMessage[/pawn]és [pawn]GivePlayerMoney[/pawn]

/rescue
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 30. - 16:57:45 »
0 Show voters
koszi zarom

/rescue
« Válasz #6 Dátum: 2011. október 03. - 19:27:45 »
0 Show voters
de hol a gm-ben

/rescue
« Válasz #7 Dátum: 2011. október 03. - 20:11:28 »
0 Show voters
Megprobalom megkeresni és leirni...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 03. - 20:55:03 )

1223sor a PPC_PlayerCommands Includeba
Ott ez van:
[pawn]// Lets the player choose where he wants to respawn (costs $200)
COMMAND:rescue(playerid, params[])
{
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/rescue\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
   // Check if the player has a wanted level of less than 3
   if (GetPlayerWantedLevel(playerid) < 3)
   {
      // Check if the player isn\'t in jail
      if (APlayerData[playerid][PlayerJailed] == 0)
      {
         if (APlayerData[playerid][JobStarted] == false)
         {
            // Make sure you can\'t use \"/rescue\" when you\'re inside a vehicle (doesn\'t respawn you at the requested coords
            // and puts a random item (bottle, sigarette, ...) in the player\'s hands
            if (GetPlayerVehicleID(playerid) == 0)
            {
                // Create a dialog based on the player\'s class
               switch (APlayerData[playerid][PlayerClass])
               {
                  case ClassTruckDriver: // Ask where the trucker player wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose trucker spawn point:\", \"Fallen Tree Depot\\r\\nFlint Trucking Depot\\r\\nLVA Freight Depot\\r\\nDoherty Depot\\r\\nEl Corona Depot\\r\\nLas Payasdas Depot\\r\\nQuarry Top\\r\\nShady Creek Depot\", \"Spawn\", \"Cancel\");
                  case ClassBusDriver: // Ask where the busdriver wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose busdriver spawn point:\", \"Los Santos\\r\\nSan Fierro\\r\\nLas Venturas\", \"Spawn\", \"Cancel\");
                  case ClassPilot: // Ask where the pilot wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose pilot spawn point:\", \"Los Santos\\r\\nSan Fierro\\r\\nLas Venturas\", \"Spawn\", \"Cancel\");
                  case ClassPolice: // Ask where the police player wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose police spawn point:\", \"Los Santos\\r\\nSan Fierro\\r\\nLas Venturas\", \"Spawn\", \"Cancel\");
                  case ClassCourier: // Ask where the courier player wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose courier spawn point:\", \"Los Santos\\r\\nSan Fierro\\r\\nLas Venturas\", \"Spawn\", \"Cancel\");
               }
            }
            else
               SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You cannot use \'/rescue\' when you\'re inside a vehicle\"); // \"/rescue\" doesn\'t work inside a vehicle
         }
         else
             SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You cannot use rescue when doing a job\"); // \"/rescue\" doesn\'t work during a job
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You cannot use /rescue when you\'re in jail\");
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}You cannot use /rescue when you\'re wanted\");
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}
[/pawn]
Na szoval.
Ehez a sorhoz
[pawn]case ClassTruckDriver: // Ask where the trucker player wants to respawn
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Choose trucker spawn point:\", \"Fallen Tree Depot\\r\\nFlint Trucking Depot\\r\\nLVA Freight Depot\\r\\nDoherty Depot\\r\\nEl Corona Depot\\r\\nLas Payasdas Depot\\r\\nQuarry Top\\r\\nShady Creek Depot\", \"Spawn\", \"Cancel\");[/pawn]
Látod hogy Depotok vannak,na ide ird a Depot nevet.
PPC_Dialogs Includeba 89sor.
[pawn]// Process the rescue dialog
Dialog_Rescue(playerid, response, listitem)
{
// Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\"
if(!response) return 1;
// Check the class of the player
switch (APlayerData[playerid][PlayerClass])
{
   case ClassTruckDriver:
   {
      // Set the spawn coordinates based on the selection in the list
      switch (listitem)
      {
         case 0: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -525.0, -502.0, 26.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 1: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -74.7, -1137.5, 4.5, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 2: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), 1457.0, 975.5, 11.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 3: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -2136.0, -247.5, 36.5, 270.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 4: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), 1766.5, -2040.7, 14.0, 270.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 5: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -546.0, 2594.0, 54.0, 270.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 6: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), 332.0, 900.0, 25.0, 205.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
         case 7: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -1575.0, -2724.0, 49.0, 146.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
      }
   }[/pawn]
na mivel nem tudtam hogy ZCMD akk case 7 alá ird: case 8: SetPpawnInfo(playeid,0, GetPlayerSkin(playerid), Koordináta
ha jól tudom ennyi...
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 03. - 20:55:42 írta [S|M]Mark »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal