Szerző Téma: Bejárat  (Megtekintve 524 alkalommal)

Bejárat
« Dátum: 2016. Február 09. - 16:10:18 »
0 Show voters
szeva!megcsináltam a dolgokat hogy odaállok egy ajtóhoz bedobjon,de a koordináták nem jók!
 
   if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-50.2078,2504.0686,16.5000,176.2894, cx,cy,cz))
{//nyomozó Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Nyomozó iroda\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,288.8434,166.9313,1007.1719, cx,cy,cz))
{//Nyomozói iroda Ki
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Need megye\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,-50.2624,2505.8250,16.5000,5.6766);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}

 
aki megoldotta kérem jelezzen vissza

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Bejárat
« Válasz #1 Dátum: 2016. Február 09. - 16:44:02 »
0 Show voters
Az első koordinátában 4 paramétert használsz, gondolom a játékos forgástengelyét raktad még bele figyelmetlenség miatt. próbáld meg így:
 
if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-50.2078,2504.0686,16.5000, cx,cy,cz))

Bejárat
« Válasz #2 Dátum: 2016. Február 09. - 18:17:39 »
0 Show voters
Köszönöm Aedin bátsi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal