-
Egy olyan script kéne, hogy minden kocsi rendszámán megjelenne G(pirosan)R(fehéres szürkén vagy fehéren, az a lényeg hogy látni lehessen)C(zölden).
-
Ehhez szerintem felesleges külön scriptet írni..
OnGameModeInit() alá
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
if(GetVehicleModel(i) == 0) continue;
SetVehicleNumberPlate(i, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
}
OnVehicleSpawn(vehicleid) alá
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
-
Értem. Valaki megcsinálná úgy, hogy mûködik is? :)
-
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit() {
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
if(GetVehicleModel(i) == 0) continue;
SetVehicleNumberPlate(i, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
SetVehicleToRespawn(i);
}
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) return SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
-
Értem. Valaki megcsinálná úgy, hogy mûködik is? :)
Mert mi a baj vele?
-
Értem. Valaki megcsinálná úgy, hogy mûködik is? :)
Mert mi a baj vele?
[/quote] Valaki megcsinálná úgy, hogy mûködik is?[/quote]
Nehéz belõle kikövetkeztetni, hogy nem mûködik? TengeriMalac, nem mûködik így se.. milyen kocsilekérõt használsz, mert mi azt, ami a ladminba van.
-
Ennek 100%-ra mûködnie kell.
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
if(GetVehicleModel(i) == 0) continue;
SetVehicleNumberPlate(i, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
SetVehicleToRespawn(i);
}
[/quote]
Ezt legutoljára,a kocsik lerakása UTÁN rakd be.
-
Csináltam képet is, ott van, mûködik.
Ha az akkor lekért autónak a rendszámát akarod átírni, az teljesen más, bõvíteni kell a lekérõ funkciót.
-
Csináltam képet is, ott van, mûködik.
Ha az akkor lekért autónak a rendszámát akarod átírni, az teljesen más, bõvíteni kell a lekérõ funkciót.
Igen. Amit én teszek le pl. editorral, azon kiírja. De ha lekérek egyet, azon már nem. Majd mondom a H4cker-nek.
-
Respawnolni kell a lekért autót vagy annak is beállítani a rendszámot.
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
vagy
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
-
Respawnolni kell a lekért autót vagy annak is beállítani a rendszámot.
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
vagy
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
Ebben az esetben eltünteti a luxadmin.
-
Meg lehetne oldani röviden, de az a baj, hogy az ilyen forumon publikált adminscriptek össze-vissza vannak írva, és másolva..
Luxadminban például van olyan rész, hogy egy bizonyos függvénnyel kér le autót, és van, hogy (például a dialogos résznél) mindig újra leírja a függvényt.
Át kell írni, hogy ne írja le mégegyszer, hanem a megadottat használja (CarSpawner(playerid, modelid); asszem).. Ha ez megvan, akkor szimplán kiegészíted.
De ez sok idõ.
EDIT: vagy választhatod a másik módszert, hogyha a player beszáll az autóba, akkor írod át a rendszámát, de ebben az esetben a SA-MP Dev Team által kihagyott, feleslegesnek vélt, és annyiszor kért GetVehicleColor(..) függvény hiánya miatt megváltozhat a jármû színe
-
Nekem így van benne a modba és megyen
public OnGameModeInit()
{
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
return 1;
}
Es mukodik!
-
Nekem így van benne a modba és megyen
public OnGameModeInit()
{
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
return 1;
}
Es mukodik!
Ebben csak 1 hiba van.. Hogy full hülyeség. Ja, és felesleges.