-
Üdvözlök mindenkit.
Csináltam egy \"páncél\" skriptet vagy mit a módba.
Így néz ki:
new mellenyvisel[MAX_PLAYERS] = { -1, -1, ...};
mellenyvisel[playerid] = -1;//OnPlayerConnect alatt van
//parancs
if(strcmp(cmdtext, \"/felszerelés\", true) == 0)
{
printf(\"%s beírta a /felszerelés parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid));
if(PlayerToPoint(2.0, playerid, -1390.0879,2638.4741,55.9844))
{
if(PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pMember] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felvetted a felszerelésed!\" );
SetPlayerArmour(playerid, 100.0 );
SetPlayerHealth(playerid, 100.0 );
SetPlayerAttachedObject(playerid,mellenyviseles(playerid),19142,1,0.087416,0.030822,0.011937,0,0,0,1,1,1);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy Rendõr!\");
}
return 1;
}
//ezt meg ott lent..vhol:)
mellenyviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
if(mellenyvisel[playerid] == -1)
{
mellenyvisel[playerid] = i;
return mellenyvisel[playerid];
}
return mellenyvisel[playerid];
}
}
return 1;
}
Evvel csak az a gond hogy mikor beírom hogy /felszerelés akkor felteszi és egybõl eltûnik. De nem tudom hogy miért:/
Csak akkor kellene eltûnnie mikor beírom rá a megfelelõ parancsot.
Segítségeteket elõre is köszönöm.!
-
Ahogyan látom elõhívod a mellényvisel függvényt ebben a sorba és eltünteti neked a játékoson lévõ objectet..
SetPlayerAttachedObject(playerid,mellenyviseles(playerid),19142,1,0.087416,0.030822,0.011937,0,0,0,1,1,1);
-
Pontosan. és ezt kellene javítani vhogy.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 18. - 16:19:15 )
Help pls
-
Probáld meg így:
new mellenyvisel[MAX_PLAYERS] = { -1, -1, ...};
mellenyvisel[playerid] = -1;//OnPlayerConnect alatt van
//parancs
if(strcmp(cmdtext, \"/felszerelés\", true) == 0)
{
printf(\"%s beírta a /felszerelés parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid));
if(PlayerToPoint(2.0, playerid, -1390.0879,2638.4741,55.9844))
{
if(PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pMember] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felvetted a felszerelésed!\" );
SetPlayerArmour(playerid, 100.0 );
SetPlayerHealth(playerid, 100.0 );
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142,1,0.087416,0.030822,0.011937,0,0,0,1,1,1);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy Rendõr!\");
}
return 1;
}
//ezt meg ott lent..vhol:)
mellenyviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
if(mellenyvisel[playerid] == -1)
{
mellenyvisel[playerid] = i;
return mellenyvisel[playerid];
}
return mellenyvisel[playerid];
}
}
return 1;
}
-
1 warning:/
(70763) : warning 203: symbol is never used: \"mellenyviseles\"
Abba a sorba meg nincs semmi :/