Szerző Téma: Rendõrautó Fényhíd  (Megtekintve 1109 alkalommal)

Rendõrautó Fényhíd
« Dátum: 2014. április 04. - 12:34:25 »
0 Show voters
Sziasztok rendõr autóra hogy tok fényhidat rá rakni ???
nagyon nem értem ezt a \"AttachObjectToVehicle\":((
http://sampforum.hu/index.php?topic=18994.0 (elolvastam már) Createobjectnél milyen poziciót adunk meg hogy rátudjam csatolni a kocsira??
vagy hogy van????
lövésem sincs.
Rem tudtok segíteni ha igen meg köszönném:(

Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 04. - 12:57:29 »
0 Show voters
Ha a neonra gondolsz itt van:
 
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#include <a_samp>
#define NEON 1337 // Dialogid
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Neon System By AlexzzPro\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/neon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
           if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"      Nem ülsz jármûben!\");
      return 1;
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, NEON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz neon szint.\",\"Kék\\nZöld\\nCitrom Sárga\\nFehér\\nRózsaszín\\nNeon levétele\",\"Választ\",\"Kilép\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == NEON)
{
if(response)
{
    if(listitem == 0)
    {
        SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"kék\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"kék1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ Kék ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 1)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"zöld\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"zöld1\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Zöld ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 2)
   {
       SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Citromsárga~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 3)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"fehér\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"fehér1\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Fehér~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 4)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Rózsaszín~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 5)
   {
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Levetted a neont a jármûvedrõl.\",3500,5);
            }
}
}
return 1;
}

 
Én is felhasználtam a hFrakcio redszeremnél, 100% hogy mûködik.

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 04. - 14:36:09 »
0 Show voters
CreateObjectnél lényegtelen mennyit adsz meg, az AttachObjectToVehicle-nél kell megadni a koordinátákat amiket az editor a CreateObjecthez ír.
Elõször létre kell hoznod egy objectet, és utána azt csatolni.
[pawn]new obj = CreateObject(...);
AttachObjectToVehicle(obj, JÁRMÛ_ID, X,Y,Z,rX,rY,rZ);[/pawn]
Itt az obj lesz a létrehozott object azonosítója, a jármû id-hez értelemszerûen meg kell adnod, melyikre szeretnéd, majd az X,Y,Z,rX,rY,rZ helyére amit az editorban alkottál.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 04. - 14:39:01 írta rhassi »

Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 04. - 22:55:14 »
0 Show voters
köszönöm így már össze ügyeskedem köszi:)

Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 04. - 12:34:25 »
0 Show voters
Sziasztok rendõr autóra hogy tok fényhidat rá rakni ???
nagyon nem értem ezt a \"AttachObjectToVehicle\":((
http://sampforum.hu/index.php?topic=18994.0 (elolvastam már) Createobjectnél milyen poziciót adunk meg hogy rátudjam csatolni a kocsira??
vagy hogy van????
lövésem sincs.
Rem tudtok segíteni ha igen meg köszönném:(

Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 04. - 12:57:29 »
0 Show voters
Ha a neonra gondolsz itt van:
 
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#include <a_samp>
#define NEON 1337 // Dialogid
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Neon System By AlexzzPro\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/neon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
           if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"      Nem ülsz jármûben!\");
      return 1;
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, NEON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz neon szint.\",\"Kék\\nZöld\\nCitrom Sárga\\nFehér\\nRózsaszín\\nNeon levétele\",\"Választ\",\"Kilép\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == NEON)
{
if(response)
{
    if(listitem == 0)
    {
        SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"kék\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"kék1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ Kék ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 1)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"zöld\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"zöld1\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Zöld ~w~Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 2)
   {
       SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
                SetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Citromsárga~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 3)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"fehér\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"fehér1\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Fehér~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 4)
   {
               SetPVarInt(playerid, \"neon\", 1);
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
              SetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
                AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Rózsaszín~w~ Neonszint választottad.\",3500,5);
   }
   if(listitem == 5)
   {
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"kék1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"zöld1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"citromsárga1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"fehér1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"rózsaszín1\"));
            DeletePVar(playerid, \"neon\");
            GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Levetted a neont a jármûvedrõl.\",3500,5);
            }
}
}
return 1;
}

 
Én is felhasználtam a hFrakcio redszeremnél, 100% hogy mûködik.

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 04. - 14:36:09 »
0 Show voters
CreateObjectnél lényegtelen mennyit adsz meg, az AttachObjectToVehicle-nél kell megadni a koordinátákat amiket az editor a CreateObjecthez ír.
Elõször létre kell hoznod egy objectet, és utána azt csatolni.
[pawn]new obj = CreateObject(...);
AttachObjectToVehicle(obj, JÁRMÛ_ID, X,Y,Z,rX,rY,rZ);[/pawn]
Itt az obj lesz a létrehozott object azonosítója, a jármû id-hez értelemszerûen meg kell adnod, melyikre szeretnéd, majd az X,Y,Z,rX,rY,rZ helyére amit az editorban alkottál.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 04. - 14:39:01 írta rhassi »

Rendõrautó Fényhíd
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 04. - 22:55:14 »
0 Show voters
köszönöm így már össze ügyeskedem köszi:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal