Szerző Téma: Rendõr parancsok  (Megtekintve 1328 alkalommal)

Rendõr parancsok
« Dátum: 2012. október 09. - 22:03:33 »
0 Show voters
Ismét  a segítségeteket kérném abban, hogy találtam egy bilincsel parancsot azonban rosszul mûködik, 1 rendõr nem tudja beírni 2. ha másik karival vagyok pl civil és beírom megcsinálja az animot és kiírja a közelemben lévõ játékosnak és nekem is hogy megbilincselve és nem tudunk mozogni. Mi lehet a gond? Tudnátok esetleg segíteni? küldöm a kódot:
 
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
new
Float:x,
Float:y,
Float:z;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor)
{
GetPlayerPos(i, x, y, z);
      {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))
   {
      if(IsPlayerBilincsed == 0)
      {
         GameTextForPlayer(i, \"~b~Megbilincselve!\", 1500, 0);
         TogglePlayerControllable(i, 0);
         ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"cower\", 1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
      }
   }
}
}
}
return 1;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Rendõr parancsok
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 09. - 23:04:52 »
0 Show voters
nézd meg ezt hogy megfelel e neked...itt kell adni játékos azonosítót de ha kell megtudom írni úgy hogy a legközelebbi játékosra vonatkozzon mert szerintem az volt az alapötlet itt csak a megvalósítás lett furcsa :D
 
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid)) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Parancs: /bilincs [Játékos ID / Név]\"); }
if(playerid == giveplayerid) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Nem tudod magadat megbilincselni !\"); }
if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Nem vagy rendõr !\"); }
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 2.0, x, y, z)) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Ez a játékos nincs a közeledben !\"); }
if(IsPlayerBilincsed == 1) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Ez a játékos már meg van bilincselve !\"); }
//
new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GameTextForPlayer(i, \"~b~Megbilincselve!\", 1500, 0);
TogglePlayerControllable(i,0);
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"cower\", 1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 09. - 23:06:28 írta Kovacs_Richard »
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Rendõr parancsok
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 09. - 23:24:50 »
0 Show voters
if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor)

nél != helyett írj ==-t!
 
GetPlayerPos(i, x, y, z);

-nál az \'i\' helyére írd a playerid-t
itt utána nem kell {
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))

-nél pedig a playerid helyére írd az \'i\' változótû
Ennyit találtam, valószínûleg így már jó lesz ;)
Csak így az összes embert megbilincseli, aki a közeledben van!
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 09. - 23:26:36 írta Bazsi »

Rendõr parancsok
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 09. - 23:48:06 »
0 Show voters
Na szia!
Köszi a gyors választ! Az amit írtál nekem még nem néztem meg, majd holnap tesztelem. De azokat amiket mondtál átirogattam és nem jó ha a rendõrt választom és beírom, hogy bilincs megbilincseli magát. XD nem tudom mi lehet ez.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Rendõr parancsok
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 09. - 23:52:00 »
0 Show voters
Úgy értelmesebb hogy /bilincs [iD] és ha nincs a játékos a közelébe akinek az id jét írta be akkor tiltaná..

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Rendõr parancsok
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 10. - 00:01:06 »
0 Show voters
az én megoldásomban úgy van :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Rendõr parancsok
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 10. - 00:04:16 »
0 Show voters
Ja tényleg, nem figyeltem.  :hmmm:

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Rendõr parancsok
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 10. - 00:21:08 »
0 Show voters
mondjuk én annak a híve vagyok ahol lehet az elején szûrök és nem szarrá TAB-olok :D
szóval lehet egyeseknek ránézésre szokatlan lesz a kódom :)
tehát:
 
if(!IsPlayerConnected(playerid)) { SendClientMessage(...); return 1; }
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(...); return 1; }
// Funkció

 
és nem így csinálom:
 
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        // Funkció
    }
    else { SendClientMessage(...); return 1; }
}
else { SendClientMessage(...); return 1; }

 
nyugi nekem is került vagy 1 hétbe amíg átszoktam :D
csak ha egy feltételt ki akarok szedni akkor simán // elé és kész :)
és szoktam még 1 üzenethez több feltételt szabni :)
de nem részletezém offként csak leírtam hogy mitõl lehet ránézésre furcsa a kódom :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Rendõr parancsok
« Válasz #8 Dátum: 2012. október 10. - 18:20:05 »
0 Show voters
azért bilincseli meg magát, mert õ is beletartozik az i változóba, tehát hozz létre benne egy ilyet:
 
if(i!=playerid)

 
és akkor elvileg már jó, ezt kifelejtettem, sajnálom :)

Rendõr parancsok
« Válasz #9 Dátum: 2012. október 10. - 23:35:57 »
0 Show voters
Köszönöm a sok választ, segítséget tesztelem amint egy kicsit több idõm lesz és szólok, hogy hogyan sikerült! :D :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal