GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: shrippel - 2011. június 26. - 00:24:36
-
Hellosztok!
Azt szeretném kérdezni hogy azt hogyan tudnám megcsinálni hogy bizonyos csapatokat csak pontért lehessen választani pl:.
Mikor valaki rendõr karakterrel akar spawn-nolni, akkor ha nincs 50 pontja akkor azt írja ki hogy nem lehet rendõr 50 pont kell!
Gteamot használok!
Segítséget elõre is köszönöm!
-
Szerintem jobb parancsal ...
-
Ezt hogy érted ? Mert én úgy gondoltam hogy mikor karakterválasztóba vagy és karakterválasztasz akkor rendõrt csak akkor tudod választani ha már van 50 pontod ( scrore-d )! Ha meg még nincs 50 pontod akkor ki írja hogy nem lehet rendõr 50 pont kell!
Kép:
http://kepfeltoltes.hu/110626/rendor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
-
Úgy gondoltam , hogy pl . /rendornekall : *valaki beállt rendõrnek ... De csak 50 pontnál tudna beállni... De megpróbálok egy skinválasztósat....
-
Nekem m1 hogy hogy állbe csak annyi hogy ne lehessen rendõr ha nincs 50 pontja... vagyis az m1 hogy karakterválasztóba van-e vagy játékba ne lehessen rendõr skinbe nekem az kéne!!
-
Esetleg így. (nem teszteltem)
[pawn]
if(strcmp(cmd, \"/rendornekall\", true) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) == 50)
{
//lehet rendõr
}
else
{
//nem lehet
}
return 1;
}[/pawn]
(http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerScore)
-
Thx! De én hiába raktam össze nem mûködik már mint mindig azt írja hogy\" ahoz hogy rendõr lehessek 50 pont kell \" Még akkor is hamár 700 pontom van.. De miért itt van a kód ahogy megcsináltam:
[pawn]CMD:rendor1(playerid, params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) == 50)
{
SetPlayerSkin( playerid, 281 );
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, \"Ahoz hogy rendõr lehess 50 pont kell!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Aki érti vagy tudja az pls írjon..... elõre is kösz!
-
CMD:rendor1(playerid, params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 50)
{
SetPlayerSkin( playerid, 281 );
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, \"Ahoz hogy rendõr lehess 50 pont kell!\");
}
return 1;
}
-
CMD:rendor1(playerid, params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 50)
{
SetPlayerSkin( playerid, 281 );
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, \"Ahoz hogy rendõr lehess 50 pont kell!\");
}
return 1;
}
Most ezt miért írtad le újra ezt próbáltam de nem mûködik :\'( :\'(
-
CMD:rendor1(playerid, params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 50)
{
SetPlayerSkin( playerid, 281 );
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, \"Ahoz hogy rendõr lehess 50 pont kell!\");
}
return 1;
}
Most ezt miért írtad le újra ezt próbáltam de nem mûködik :\'( :\'(
[/quote]
Ez nem ugyanaz a kód.
Nézd csak meg: if(GetPlayerScore(playerid) >= 50)
Az elõzõ meg: if(GetPlayerScore(playerid) == 50)
Magyarázat:
if(GetPlayerScore(playerid) == 50)
Ez csak akkor mûködik ha az adott játékosnak(playeridnek) a pontja(score) egyenlõ 50-el.
if(GetPlayerScore(playerid) >= 50)
Ez csak akkor jó ha az adott játékosnak(playeridnek) a pontja nagyobb mint 50 vagy egyenlõ vele.
Tehát amit Epsilon írt az teljesen jól mûködik.
-
Úhh mûködik: Köszönöm Epsilon hogy leírtad! Neked meg köszönöm Gumikacsa hogy felvilágosítottál a dolgok mûködésérõl!! ;) :D