Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha nekem a táblámban vannak a mezõ ID-k 1-tõl 100-ig, akkor valahogy lehetséges-e az, hogy kiválasztani a 150.-et?
De úgy értem ezt, mint amikor \"LEFT JOIN\"-al csatlakoztatsz a másik táblából valamit, és ha az üres (nem létezik), akkor \"NULL\"-al fog visszatérni.
Csak nekem ez azzal a különbséggel kell, hogy én nem mezõt akarok kiválasztani, hanem egy teljes sort.
Google-ba már mindent megnéztem, de ott mindig a mezõs megoldásra jutottam, nekem pedig nem arra lenen szüxégem.
Ez azért kéne, mert 10 lekérdezést lefuttatni minden spawnolásnál kicsit durva, még a thread-os pluginnal is, nem még a simával..
Egyszerûbb lenne \".. WHERE id = 5 OR id = 6 OR id = 7...\" megoldást alkalmazni, remélem van rá megoldás.
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Most a következõ kódot használom, de errõl inkább nem mondok semmit
Ezt szeretném csak egy lekérdezéssel helyettesíteni és azért kéne az is, hogy az üres sorokat is kimutatja, hogy azt \"tudjam kihagyni\".
CMD:myobjects(playerid, params[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `objectname` FROM `holdingobjects` WHERE `id` = %d\", g_pSavedObject[playerid]);
mysql_function_query(1, query, true, !\"THREAD_MyObjects\", !\"d\", playerid);
}
return 1;
}
forward THREAD_MyObjects(playerid);
public THREAD_MyObjects(playerid)
{
new
iCount = GetPVarInt(playerid, \"MOCount\"),
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
cache_get_row(0, 0, i_str);
}
else
{
i_str = \"Üres\";
}
if(!iCount++)
{
format(tmp, sizeof(tmp), \"Slot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", iCount, i_str);
}
else
{
GetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp, sizeof(tmp));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s\\r\\nSlot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", tmp, iCount, i_str);
}
if(iCount == 10)
{
strcat(tmp, \"\\n{\" #XCOLOR_RED \"}Felfrissítés\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOLIST +2, DIALOG_STYLE_LIST, !\"{\" #XCOLOR_GREEN \"}Felcsatolható objectek\", tmp, !\"Ok\", !\"Mégse\");
DeletePVar(playerid, \"MODialog\");
DeletePVar(playerid, \"MOCount\");
}
else
{
SetPVarInt(playerid, \"MOCount\", iCount);
SetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp);
}
return 1;
}