Szerző Téma: RemoveWorldObject  (Megtekintve 1619 alkalommal)

RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 16:20:45 »
0 Show voters
Naszóval. Van nekem egy kreált mapom, amit MTA-val készítettem(legújabb mta, Alap Map Objectek törlése, Objectek nagyítása).
Tudna valaki ehhez adni Convertert, ami pawnohoz lefordítja CreateDynamicObjects-re?
Ugyanis amit most használok (http://gtamap.delux-host.com/converter/) a RemoveWorldObject-eket és az Object nagyításokat nem fordítja le. Tehát van egy alap map és minden mindennel egybebugol, ahelyett, hogy kitörölné a gyári mapot.
Ha tudtok ilyeneket, HSZ-ben írjátok le kérlek!
[mod]Felesleges ilyen óriási betûkkel írni! Anélkül is látjuk az írásod. Ha pedig valaki szeretne válaszolni, így is-úgy is válaszol. Most lekicsinyítettem helyetted normál méretre a betûméretet, de többször ne csinálj ilyet![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:49:34 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 23. - 16:42:23 »
0 Show voters
Sokkal jobb samp editorral mapolni. Könnyebb, gyorsabb, pontosabb. Én is abban mapolok. MTA-val soha, de azért itt van egy konvertáló: http://convertffs.com

RemoveWorldObject
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 23. - 16:46:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395589343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sokkal jobb samp editorral mapolni. Könnyebb, gyorsabb, pontosabb. Én is abban mapolok. MTA-val soha, de azért itt van egy konvertáló: http://convertffs.com
 
Ezek nem mûködnek úgy, ahogy nekem kell. RemoveWorldObject és Object nagyítás nincs benne.
Annyi a baj ezekkel, hogy a RemoveWorldObjectet és Object nagyítást is Objectnek érzékeli és abba is convertálja le.
Tehát ebbõl a pár sorból:
posY=\"64.7\" posZ=\"25.5\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></object>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (sw_musicstore01) (1)\" radius=\"15.18475818634\" interior=\"0\" model=\"12947\" lodModel=\"13260\" posX=\"2311.92188\" posY=\"76.6875\"
ez lesz:
CreateDynamicObject(1365, 2680.5, -2564.2, 13.8, 0, 0, 92);
De nem ennek kéne lennie, hanem el kéne tüntetnie!
Ezt a két sort kiválasztottam csak úgy, nem is passzolnak, de lehet érteni, mire akarok kilyukadni.
Azért akarom annyira lekonvertálni, mert nagyjából 1000 objectes a map, és nem akarom újrakezdeni Samp Editorral.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 16:52:43 írta esvtaz »

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 23. - 16:58:05 »
0 Show voters

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 23. - 17:01:35 »
0 Show voters
Nem poénból használjuk annyira sokan a SA:MP Map Constructiont.
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Gyorsabb
- Könnyebben kezelhetõ (aki már megszokta)
- Pontosabb
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is.
A SA-MP nagyon nem támogatja az objektek átméretezését, csak ha játékosra csatolod õket. NPC-t lerakhatsz a 0,0,0-s koordinátára, és rácsatolhatod az objekteket, de az korlátozott (asszem) és elég necces is :D
A RemoveWorldObjectet viszont mindenféleképpen át lehet konvertálni kurta scriptjével, amit Rolux is belinkelt.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:13:22 írta KovaNovik »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 23. - 17:15:06 »
0 Show voters
A SAMP-ban nem is lehet objectet átméretezni, szóval nem csoda, hogy nem konvertálja át^^


Idézetet írta: KovaNovik date=1395590495\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is
 
1. Hülyeség, ugyanis minden olyan objectet betölt, ami megtalálható a GTA-d könyvtárában, ha jól tudom. Pontosabban azok, amelyek benne vannak a gta3.img-ben, a samp.img-ben, stb. Ebben benne van MINDEN SAMP-os object, valamint az általad modolt dolgok is. Tehát az az állítás úgy nem igaz, hogy \"Alig van objekt, ami ne menne sampban\". Ráadásul mivel a SAMP-hoz készült, furcsa is lenne, ha nem lenne benne minden object.
2. Erre is igaz ez: mivel a SAMP-hoz készült, még jó, hogy nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:20:56 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 23. - 17:21:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395591306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. Hülyeség, ugyanis minden olyan objectet betölt, ami megtalálható a GTA-d könyvtárában, ha jól tudom. Pontosabban azok, amelyek benne vannak a gta3.img-ben, samp.img-ben, stb. Ebben benne van MINDEN SAMP-os object, valamint az általad modolt dolgok is. Tehát az az állítás úgy nem igaz, hogy \"Alig van objekt, ami ne menne sampban\". Ráadásul mivel a SAMP-hoz készült, furcsa is lenne, ha nem lenne benne minden object.
 
De létezik. Vannak olyan hibás objectek amitõl szépen crashelsz, nem csak egy darab van belõle hanem rengeteg. Szóval félig az állítás teljesen true. Másrészt vannak olyan objectek amelyiknek olyan hibája van, hogy lemappolod és nem látod az odalát.. legtöbbet az ilyen tárgyaktól tudsz crasheket kapni a szerveren.  :) Betölteni meg betölt minden tárgyat ez teljesen mértékben így van csak ha hibás tárgy akkor crashelsz vagy a szerver kifagy tõle.


Ne vedd sértésnek.. de szerintem félig az állítás igaz. Mivel létezik hibás object.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:29:01 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 23. - 17:27:07 »
0 Show voters
Itt nem volt szó semmilyen hibás objectrõl. Ha pedig valaki crashes objectet tesz be, az az õ baja :D De olyanokat az editor be se ad, hogy mapold. A valamelyik irányból átlátszó objectek pedig alapból, szándékosam olyanok. Azok nem hibák. Ha a készítõk a singleplayerben látszódó objectek nem látszódó részét is megcsinálták volna rendesen, valószínûleg kicsit lassabb lett volna a map betöltés, valamint a játék mérete is megnõtt volna. Vagy tudom is én, hogy miért csinálták így, de a lényeg, hogy direkt, tehát az nem hiba. Más gta részeknél, és teljesen más játékoknál is tapasztalhatod ezt a dolgot.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 23. - 17:52:02 »
0 Show voters
Hát szerintem örüljünk annak hogy ilyen nagy lett a GTA San Andreas térképe.


Hogy is van ez?
Dfoglalo szerint betölt minden tárgyat.
Zyzu szerint nem, mert vannak olyan tárgyak amik crash-esek.
De Zyzu... végülis a crash-es tárgyakat is betölti nemigaz? Csak hibásan, de akkor is...

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 23. - 17:58:09 »
0 Show voters
[mod]Na de maradjunk a témánál![/mod]


A témanyitónak pedig üzenem, hogy e két online konvertálón kívül nem létezik nagyon másik... :confused: Ráadásul nálad lesz valami hiba (rossz a mapod kódja, rosszul állítottad be a konvertáló beállításaid, stb., de én ezekhez nem értek, bocsi), ugyanis ezek a konvertálók másoknál rendesen, vagyis amennyire rendesen lehet MTA mapot SAMP mappá konvertálni, annyira rendesen, de a lényeg ami lényeg, hogy igenis mûködnek.


[mod]Mivel object átméretezést nem tudsz a SAMP-ba betenni, valamint más online object converter sem nagyon létezik, zárom a témát.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 16:41:06 írta Dfoglalo »

RemoveWorldObject
« Válasz #10 Dátum: 2014. március 23. - 16:20:45 »
0 Show voters
Naszóval. Van nekem egy kreált mapom, amit MTA-val készítettem(legújabb mta, Alap Map Objectek törlése, Objectek nagyítása).
Tudna valaki ehhez adni Convertert, ami pawnohoz lefordítja CreateDynamicObjects-re?
Ugyanis amit most használok (http://gtamap.delux-host.com/converter/) a RemoveWorldObject-eket és az Object nagyításokat nem fordítja le. Tehát van egy alap map és minden mindennel egybebugol, ahelyett, hogy kitörölné a gyári mapot.
Ha tudtok ilyeneket, HSZ-ben írjátok le kérlek!
[mod]Felesleges ilyen óriási betûkkel írni! Anélkül is látjuk az írásod. Ha pedig valaki szeretne válaszolni, így is-úgy is válaszol. Most lekicsinyítettem helyetted normál méretre a betûméretet, de többször ne csinálj ilyet![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:49:34 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #11 Dátum: 2014. március 23. - 16:42:23 »
0 Show voters
Sokkal jobb samp editorral mapolni. Könnyebb, gyorsabb, pontosabb. Én is abban mapolok. MTA-val soha, de azért itt van egy konvertáló: http://convertffs.com

RemoveWorldObject
« Válasz #12 Dátum: 2014. március 23. - 16:46:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395589343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sokkal jobb samp editorral mapolni. Könnyebb, gyorsabb, pontosabb. Én is abban mapolok. MTA-val soha, de azért itt van egy konvertáló: http://convertffs.com
 
Ezek nem mûködnek úgy, ahogy nekem kell. RemoveWorldObject és Object nagyítás nincs benne.
Annyi a baj ezekkel, hogy a RemoveWorldObjectet és Object nagyítást is Objectnek érzékeli és abba is convertálja le.
Tehát ebbõl a pár sorból:
posY=\"64.7\" posZ=\"25.5\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></object>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (sw_musicstore01) (1)\" radius=\"15.18475818634\" interior=\"0\" model=\"12947\" lodModel=\"13260\" posX=\"2311.92188\" posY=\"76.6875\"
ez lesz:
CreateDynamicObject(1365, 2680.5, -2564.2, 13.8, 0, 0, 92);
De nem ennek kéne lennie, hanem el kéne tüntetnie!
Ezt a két sort kiválasztottam csak úgy, nem is passzolnak, de lehet érteni, mire akarok kilyukadni.
Azért akarom annyira lekonvertálni, mert nagyjából 1000 objectes a map, és nem akarom újrakezdeni Samp Editorral.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 16:52:43 írta esvtaz »

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #13 Dátum: 2014. március 23. - 16:58:05 »
0 Show voters

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #14 Dátum: 2014. március 23. - 17:01:35 »
0 Show voters
Nem poénból használjuk annyira sokan a SA:MP Map Constructiont.
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Gyorsabb
- Könnyebben kezelhetõ (aki már megszokta)
- Pontosabb
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is.
A SA-MP nagyon nem támogatja az objektek átméretezését, csak ha játékosra csatolod õket. NPC-t lerakhatsz a 0,0,0-s koordinátára, és rácsatolhatod az objekteket, de az korlátozott (asszem) és elég necces is :D
A RemoveWorldObjectet viszont mindenféleképpen át lehet konvertálni kurta scriptjével, amit Rolux is belinkelt.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:13:22 írta KovaNovik »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal