Szerző Téma: RemoveWorldObject bug  (Megtekintve 1177 alkalommal)

RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 23. - 17:52:15 »
0 Show voters
Sziasztok! A problémám a következõ: MTA-n mapoltunk városházát és a RemoveWorldObject-eket bele írtam a módba. Amikor fel mentem a szerverre, ez a kép fogadott:
 \"width=500http://kepfeltoltes.hu/140723/1086974229sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ez mint szép és jó, a probléma csak akkor jön elõ ha egy bizonyos szögben van fordítva az egér. Akkor így néz ki:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140723/1266586978sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az lenne a kérdésem, hogy ezt mivel lehetne orvosolni?
(Palomino Creek-i könyvtár és a hozzá tartozó hülyeségek lettek kiszedve)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 19. - 15:57:22 írta Flash »

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #1 Dátum: 2014. Július 23. - 18:14:05 »
0 Show voters
Ezzel szedd ki a objektet ezzel biztosan jó lesz.
http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0

RemoveWorldObject bug
« Válasz #2 Dátum: 2014. Július 23. - 18:53:03 »
0 Show voters
Köszi a gyors választ, de ezzel az a problémám, hogy amikor betölti a játékot akkor minden kék. Csak a vizet látom és néha piros négyzeteket.

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #3 Dátum: 2014. Július 23. - 19:03:25 »
0 Show voters
Hmmm. Akkor kérj meg valakit akinek jobb a gépe. :)

RemoveWorldObject bug
« Válasz #4 Dátum: 2014. Július 23. - 19:05:44 »
0 Show voters
Ez azért vicces mert a program 60 FPS-el fut.

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #5 Dátum: 2014. Július 23. - 19:19:19 »
0 Show voters
Hát akkor passz.  :shurg:

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #6 Dátum: 2014. Július 23. - 20:27:29 »
+1 Show voters
Elvileg így már jó lesz.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140723/298912978sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13026, 2261.4219, -71.8125, 25.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12959, 2261.4219, -71.8125, 25.5781, 0.25);

RemoveWorldObject bug
« Válasz #7 Dátum: 2014. Július 24. - 17:46:36 »
0 Show voters
Ugyan az a hiba! :/

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #8 Dátum: 2014. Július 24. - 19:09:00 »
0 Show voters
Leírnád kérlek, hogy hova írod ezeket a kitörölt házakat? melyik függvény alá? :)

RemoveWorldObject bug
« Válasz #9 Dátum: 2014. Július 25. - 13:11:38 »
0 Show voters
Természetesen az OnPlayerConnect alá.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #10 Dátum: 2014. Augusztus 02. - 20:53:38 »
0 Show voters
Próbáld ki egy szûz móddal, amelyben biztos nem kavar be más. Ugyanis ha minden jót csináltál, akkor biztosan valami más dolog miatt marad ott úgymond, amely valójában nem az ott maradt object, hanem valamely másik.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject bug
« Válasz #11 Dátum: 2014. Augusztus 21. - 17:29:18 »
0 Show voters
[mod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal