Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, amit egy szerûen sehogy nemtudok megoldani :wag:
Egy szerver projekten dolgozok éppen. Beraktam a szükséges mappokat, szépen streamerrel mint ahogy kell.. blablabla.
OnPlayerConnectnél töröltem a kellõ objecteket így ni:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.289123, -456.015594, 16.007810, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.140625, -455.773406, 16.335939, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.117187, -452.257812, 20.039060, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 717.943420, -462.720794, 17.242570, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.015625, -454.617187, 18.156250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.875000, -465.742187, 15.937500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 681.536682, -472.995788, 17.332080, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.250000, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.546875, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.523376, -464.476593, 22.750000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.226623, -439.390594, 16.375000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 655.782287, -439.910308, 16.336469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 709, 706.101623, -427.031188, 15.351559, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.601623, -433.085906, 13.867190, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3425, 1015.093994, -361.101593, 84.039062, 0.25);
A probléma ahogy láttam sokaknál elõfordult, méghozzá: Az objectet törli(khm.. hivatalosan), de mikor az object a képernyõ szélére ér megjelenik. Átlehet menni rajta, de látszik ilyen elmosódott textúrával.
Itt egy videó, ami nem az enyém, de nekem is ez a problémám..:
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Megadjuk a pont (X, Y, Z) körüli hatókör sugarát, melyen belül minden azonos modelljû objectet töröl. Tehát, ha lenne mellette egy ugyanolyan, azt is törölné. Így ez ezt nem oldhatja meg. Elméletileg.
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
Írtam, hogy találtam itt egy témát, ott ugyanezt írták le. De egyébként tudom mit jelent. Nagyobb értéken volt, de nem mûködött. Azért van jelenleg az összes 0.25-ön mert azt írták megoldásnak, de nem jött be.
Azért megnézem hátha tudok vele valamit csinálni..
Szerk.:
Nem oldódott meg, 50-es re raktam(Float miatt 50.0!), kicsit javult a tegnapihoz képest(bár amilyen rövid a memóriám), de mindig fent áll.
Még mielött bele kezdtek valamibe jobb lenne, ha utána jártok figyelmesen!
RemoveBuildingForPlayer(JÁTÉKOS ID, OBJECT ID, X, Y, Z, R(ADIUS));
//r általában 0.25
ÉS MOST JÖN A LÉNYEG!!
Majdnem minden objectnek van 2 láthatósága, 1 távoli és 1 közeli az az ismétlem 1 object elem olykor állhat 2object elembõl is!!
Map Construction nevezetû programmal a legkönnyebb kiszedni a dubpla alap objecteket!!
Lás példa:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4064, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3976, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
Ez pl a Los Santosi Rendõrség ház objectum törlése... Nézd csak? 2 object egyik amit messzirõl mutat minimális textúrával, a másik a közeli a jobb textúrás... Szóval ebbõl is látni egy objectum állhat 2 objectbõl is!
Köszi, ezt valóban nem tudtam.. Real Map editorral sikerült megoldani, de a témát eddig azért nem zártam, mivel MTA-val sokkal könnyebb lenne.
Mostmár zárom, lényegtelen. Cserébe tanultam valami újat :D
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, amit egy szerûen sehogy nemtudok megoldani :wag:
Egy szerver projekten dolgozok éppen. Beraktam a szükséges mappokat, szépen streamerrel mint ahogy kell.. blablabla.
OnPlayerConnectnél töröltem a kellõ objecteket így ni:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.289123, -456.015594, 16.007810, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.140625, -455.773406, 16.335939, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.117187, -452.257812, 20.039060, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 717.943420, -462.720794, 17.242570, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.015625, -454.617187, 18.156250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.875000, -465.742187, 15.937500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 681.536682, -472.995788, 17.332080, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.250000, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.546875, -471.500000, 16.195310, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.523376, -464.476593, 22.750000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.226623, -439.390594, 16.375000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 655.782287, -439.910308, 16.336469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 709, 706.101623, -427.031188, 15.351559, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.601623, -433.085906, 13.867190, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3425, 1015.093994, -361.101593, 84.039062, 0.25);
A probléma ahogy láttam sokaknál elõfordult, méghozzá: Az objectet törli(khm.. hivatalosan), de mikor az object a képernyõ szélére ér megjelenik. Átlehet menni rajta, de látszik ilyen elmosódott textúrával.
Itt egy videó, ami nem az enyém, de nekem is ez a problémám..:
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Megadjuk a pont (X, Y, Z) körüli hatókör sugarát, melyen belül minden azonos modelljû objectet töröl. Tehát, ha lenne mellette egy ugyanolyan, azt is törölné. Így ez ezt nem oldhatja meg. Elméletileg.
Csekkold az utolsó paramétert:
Float:fRadius The radius around the specified point to remove objects with the specified model.
Csak neked, csak most magyarul:
fRadius - milyen távolságból távolítsa el a modellt a meghatározott ponttól.
Írtam, hogy találtam itt egy témát, ott ugyanezt írták le. De egyébként tudom mit jelent. Nagyobb értéken volt, de nem mûködött. Azért van jelenleg az összes 0.25-ön mert azt írták megoldásnak, de nem jött be.
Azért megnézem hátha tudok vele valamit csinálni..
Szerk.:
Nem oldódott meg, 50-es re raktam(Float miatt 50.0!), kicsit javult a tegnapihoz képest(bár amilyen rövid a memóriám), de mindig fent áll.
Még mielött bele kezdtek valamibe jobb lenne, ha utána jártok figyelmesen!
RemoveBuildingForPlayer(JÁTÉKOS ID, OBJECT ID, X, Y, Z, R(ADIUS));
//r általában 0.25
ÉS MOST JÖN A LÉNYEG!!
Majdnem minden objectnek van 2 láthatósága, 1 távoli és 1 közeli az az ismétlem 1 object elem olykor állhat 2object elembõl is!!
Map Construction nevezetû programmal a legkönnyebb kiszedni a dubpla alap objecteket!!
Lás példa:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4064, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3976, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
Ez pl a Los Santosi Rendõrség ház objectum törlése... Nézd csak? 2 object egyik amit messzirõl mutat minimális textúrával, a másik a közeli a jobb textúrás... Szóval ebbõl is látni egy objectum állhat 2 objectbõl is!
Köszi, ezt valóban nem tudtam.. Real Map editorral sikerült megoldani, de a témát eddig azért nem zártam, mivel MTA-val sokkal könnyebb lenne.
Mostmár zárom, lényegtelen. Cserébe tanultam valami újat :D