Szerző Téma: RemoveBuildingForPlayer eltávolítása után hibás az eredeti object. Mitõl lehet?  (Megtekintve 1493 alkalommal)

0 Show voters
Hellosztok!
Szóval az lenne a probléma, hogy a \"mapperem\" eltávolított egy-két objektumot, aminek az eltávolítására igazából nem is volt szükség, úgyhogy én fogtam a fájlt, és kikerestem ID alapján a nem kellõ RemoveBuildingForPlayer sorokat, majd töröltem. Viszont az a baj, hogy ha pl. a szerverre rakom be, vagy ha csak teszt módban nézem meg, akkor sincs ott az object. Illetve ott van, csak nem látszik semmi textúra.. Szóval ott van, de mégsincs ott :D Szerintetek mi lehet a baj? Átnéztem a kódot többször is, de nem látok benne hibát..
Amúgy kezdõ mapper. Nem kell leszólni a mapot, ha valakinek nem tetszene. Vannak benne hibák, és még nincs kész. :) Kritika meg nem igazán érdekel. Most nem az a lényeg.
Itt a map: https://www.dropbox.com/s/88r8q6l4ivjxq6u/VH%20jav.pwn
Szerintetek vajon mi lehet a gond?
Map Construction editorral készült.
Aki tudna segíteni, annak nagyon megköszönném!
(Szerk.: A városházánál van a hiba.)
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 24. - 01:00:02 írta ZyZu. »

0 Show voters
bár azt nem néztem, hogy melyik épület konkrétan, mivel konkrétumokat nem mondtál...
de szerintem (mivel sok object-nek van éjszakai textúrája is, lásd: LV Piramis) csak az éjszakai textúrának a remove-ját törölted ki, de maga a teljes épület még trölve van.
ha mondanál konkrétumot, hamarabb segítünk :)
avagy õk:
 

CreateObject(0, 1570.33984, -1800.72803, 12.36820, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(0, 1380.21289, -1656.11731, 10.85690, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(0, 1406.21899, -1683.35913, 25.61170, 0.00000, 0.00000, 359.20270);

0 Show voters
Kösz a választ!
Bocs, hogy nem írtam le melyik object.. :D De nem, nem hiszem hogy az a gond, mert egy útszakasznak csak nincs éjszakai textúrája :)
ID-k:
4186
4107
4209
4005 és még van néhány... Valamiért abszolút nem látszanak, de ott vannak, mert nem zuhanok ki a világból, és fennakadok bennük.. Az editorban látni õket, de a játékban nem.
A városháza körül van ez a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 24. - 01:11:42 írta madaradam »

0 Show voters
beraktam a tesztszerómba, és tuti, hogy removebuilding-gel vannak az utak is kivéve...
vagy megkeresed azoknak az utaknak az id-jét, úgy egyszerûbb, vagy egyesével megnézed õket....

0 Show voters
Nem. Tuti hogy nincsenek kivéve. Próbáld ki: nyisd meg mondjuk wordpaddal->keresés funkció: illeszd be: \"RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4107\" (persze idézõjelek nélkül) és nyomj entert. Nem fog találni semmit, mert töröltem ezeket a sorokat. Éppen ezért is abszolút nem értem hogy ilyenkor mi van...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 24. 01:46:59[/time] )

Meg a RemoveBuilding az eltávolítja az objectet, nem? Ebben az esetben viszont ott az object, csak nem látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 24. - 01:51:05 írta madaradam »

0 Show voters
Idézetet írta: madaradam date=1406158345\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49636\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem. Tuti hogy nincsenek kivéve. Próbáld ki: nyisd meg mondjuk wordpaddal->keresés funkció: illeszd be: \"RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4107\" (persze idézõjelek nélkül) és nyomj entert. Nem fog találni semmit, mert töröltem ezeket a sorokat. Éppen ezért is abszolút nem értem hogy ilyenkor mi van...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 24. 01:46:59[/time] )

Meg a RemoveBuilding az eltávolítja az objectet, nem? Ebben az esetben viszont ott az object, csak nem látszik.
 
láss csodát.....removebuilding-ek nélkül ott az út...hidd el, kivan onnan törölve..........

0 Show voters
És tényleg, ha kiveszem a RemoveBuildingeket, akkor ott az út, meg a többi...
De tényleg nincs bent egyiknek a remove-ja sem!
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4024, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4035, 1360.7578, -1802.2500, 12.4922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4044, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4045, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4046, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4047, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4057, 1479.5547, -1693.1406, 19.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4162, 1569.9375, -1802.2891, 12.3203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1527, 1448.2344, -1755.8984, 14.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4217, 1449.2500, -1852.5703, 22.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4220, 1370.6406, -1643.4453, 33.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1266, 1482.0859, -1859.9688, 25.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4236, 1387.0313, -1715.0234, 30.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1261, 1413.6328, -1721.8203, 28.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1417.9766, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1465.4766, -1848.2500, 12.9922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1466.9453, -1847.8438, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1419.7344, -1846.5469, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1420.4297, -1845.3438, 12.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1419.6953, -1844.2031, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1420.4922, -1842.4375, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1419.7266, -1842.8516, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1419.6719, -1842.0313, 12.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4170, 1433.9531, -1844.4063, 21.4219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1447.1016, -1832.5000, 12.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4174, 1435.7656, -1823.6641, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1456.3984, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1464.0938, -1831.8828, 12.3984, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1260, 1482.0859, -1859.9688, 25.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4004, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1357, 1487.6953, -1848.1094, 12.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1486.2109, -1848.1250, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1468.0625, -1847.7891, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1488.9219, -1848.2734, 12.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1480.0313, -1832.9141, 15.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3997, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4171, 1503.3984, -1848.3359, 21.4609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1504.8438, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1499.0469, -1832.2734, 12.8828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1515.3828, -1850.0547, 12.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1514.4219, -1850.0391, 12.9922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1512.9453, -1832.3516, 13.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1516.6875, -1850.0547, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4235, 1387.0313, -1715.0234, 30.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1404.9141, -1765.2656, 12.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4173, 1427.2734, -1756.1797, 15.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1267, 1413.6328, -1721.8203, 28.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4002, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3980, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1516.0000, -1748.6016, 13.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4048, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1538.9453, -1849.2734, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1538.8359, -1847.6250, 13.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1538.3906, -1847.9297, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1539.1016, -1847.2969, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1549.5313, -1832.3125, 12.8828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1555.6641, -1830.5938, 13.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4175, 1524.4141, -1823.8516, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1554.8203, -1816.1563, 13.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1553.2578, -1764.8125, 12.7969, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4172, 1534.7656, -1756.1797, 15.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1531, 1889.2422, -1982.5078, 15.7578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5063, 1874.5469, -1955.9141, 17.1016, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1810.8281, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1816.1094, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1821.3828, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1826.6406, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1831.9063, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 671, 1835.0078, -2015.3594, 12.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4982, 1892.5391, -2012.8281, 21.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 671, 1921.4922, -2040.5234, 12.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1837.1719, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1842.4453, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1847.7266, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1850.4766, -1968.6641, 13.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1852.9766, -1965.3594, 13.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1859.8203, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1865.1016, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1870.3750, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4882, 1874.5469, -1955.9141, 17.1016, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1875.6328, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1880.8984, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1886.1641, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1896.7266, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1891.4453, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1902.0000, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1907.2578, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1912.5234, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1917.7891, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1923.0547, -1971.5781, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5535, 1918.8516, -1776.3281, 16.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1524, 1910.1641, -1779.6641, 18.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5681, 1921.4844, -1778.9141, 18.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5409, 1918.8516, -1776.3281, 16.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1778.4531, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1774.3125, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 955, 1928.7344, -1772.4453, 12.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1771.3438, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1767.2891, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3594, 2532.9844, -1719.4297, 13.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 2537.1172, -1719.9922, 16.4219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3594, 2537.9688, -1700.7109, 13.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 17939, 2582.1563, -1670.7422, 5.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4504, 56.3828, -1531.4531, 6.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4505, 14.4609, -1347.3281, 11.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4506, -18.2266, -1335.9844, 12.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4518, 1694.3203, 395.1094, 31.1641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4519, 2766.8359, 323.8594, 9.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4520, 2766.7188, 603.6250, 9.1406, 0.25);

 
Itt az összes. Te látsz ezek között:
4005,
4107,
4186,
stb.. ID-t? Én nem... Pedig ezek hiányoznak. Szóval még mindig nem értem ezt.. De asszem most 3-asával vissza fogom rakosgatni a removebuilding-eket, és meglátjuk hol a hiba.

0 Show voters
hát mást nem tudsz csinálni....csak kikeresed, melyik az....

0 Show voters
Hát én nem tudom, hogy mi ez...
Ezeket vissz*raktam:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4024, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4047, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4046, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4045, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4044, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
És ha ezeket hozzáteszem/kiveszem:
Ha ezt kiveszem, eltûnik a városháza :O :
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4005-ös ID-jû épület is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4186-os ID is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4057, 1479.5547, -1693.1406, 19.5781, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4107-es ID is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4035, 1360.7578, -1802.2500, 12.4922, 0.25);
Én itt abbahagytam a tesztelgetést... Ezt abszolút nem értem.. Ritka egy bug lehet, még soha nem láttam ilyent............. Nem is értem ezt az egészet!......
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 24. - 02:51:19 írta madaradam »

0 Show voters
hát jobb megoldás híjján mapolt újra....nem egy nagy map, gyorsan megvan :)

RemoveBuildingForPlayer eltávolítása után hibás az eredeti object. Mitõl lehet?
« Válasz #10 Dátum: 2014. július 24. - 17:18:48 »
0 Show voters
Igen, valószínüleg az lesz, de én fel nem bírom fogni, hogy mi a fene a hiba...... Vagy hogy miért csinálja ezt...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 24. - 17:40:05 )

Töröltem az összes RemoveBuilding-et, és az editorban újra felvettem õket. Most mûködik. Nem értem mi volt a hiba..
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 24. - 17:40:05 írta madaradam »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal