Szerző Téma: Kocsi pozicíók.  (Megtekintve 635 alkalommal)

Kocsi pozicíók.
« Dátum: 2013. szeptember 04. - 16:45:18 »
0 Show voters
Sziasztok!
Hogyan kérhetem le hogy a Kocsi hátuljánál van-e 3.0 Távolságban? És ugyan ezt Az elejénél?
+Hogy a kocsi mellet van-e?
Mert nekem ez nem mûködik erre:
 
+Hogy a kocsi mellet van-e?[/quote]
 
new Float: x, Float: y, Float: z;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
//stb...

Kocsi pozicíók.
« Válasz #1 Dátum: 2013. szeptember 04. - 19:03:04 »
0 Show voters
Nemnagyon értek ehez deszerintem igy nemlehet lekérni,szerintem beleraksz a kocsiba 2 objectet és azok köré kéred le,mivel xyz-vel nemlehet lekérni mert lehet hogy az xre kel a +3 de lehet hogy a z-re a kocsi álása miat

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Kocsi pozicíók.
« Válasz #2 Dátum: 2013. szeptember 04. - 22:59:34 »
0 Show voters
new Float: x, Float: y, Float: z;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
//stb...

 
Ez a szkript egy ismétlõdõ timer-, vagy az OnPlayerUpdate eljárás alatt van?
U.I: ez elég furcsa mivel annak a kocsinak a pozícióját kérdezed le amelyikben ülsz :D
Próbáld annak lekérdezni a másik jármû id-jét...
Ez a szkript lekérdezi az összes jármû pozícióját, tehát hogy közel vagy-e valamelyik jármûhöz:
 
new Float: x, Float: y, Float: z;
for(new i;<MAX_VEHICLES;i++)
{
GetVehiclePos(i, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
    //ha kozel van valamelyik jarmuhoz:
}
}

 
Ha egy megadott kocsihoz akarod lekérni hogy közel van-e próbáld változóval. példa:
 
new car[0] = CreateVehicle....
 

new Float: x, Float: y, Float: z;
GetVehiclePos(car[0], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. szeptember 04. - 23:05:26 írta BoOy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal