Szerző Téma: RemoveAttachedObjectFromVehicle?  (Megtekintve 1302 alkalommal)

Elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 15:38:02 »
0 Show voters
Sziasztok.
Van erre lehetõség, hogy a hozzácsatolt objectet le is lehessen venni a jármûrõl? Az objectet nem szeretném törölni, csak levenni a kocsiról.

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 05. - 18:20:31 »
0 Show voters
Csáó, aha van.
Példa:
 
new SzirenaObject[MAX_VEHICLES];

 

CMD:szirenafelrak(playerid, params[])
{
                 SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, 10.0, 10.0, 10.0, 0, 0, 0);
                 AttachObjectToVehicle(SzirenaObject[VID], VID, 0.0, 0.75, 0.275, 0.0, 0.1, 0.0);
}
CMD:szirenalevesz(playerid, params[])
{
                 DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
}

 
Remélem segítettem  ;)!
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 05. - 18:22:47 írta Ryan_Adam »

Elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 05. - 21:02:28 »
0 Show voters
Ezt értem én is így akartam, de nem szeretném törölni az adott objectet.

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 05. - 21:09:30 »
0 Show voters
Hozd létre újra mikor törlöd és úgy tûnik majd mintha csak levetted volna.
Csak egy kis logika. :D

Elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 05. - 22:54:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1375729770\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hozd létre újra mikor törlöd és úgy tûnik majd mintha csak levetted volna.
Csak egy kis logika. :D
 
Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 06. - 03:26:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: SkyLinE date=1375736079\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.
 
Az se rossz akkor, mondjuk ezt ki kellene próbálnom hogy törlöm és rögtön létrehozom az objectet és az AttachObjectToVehicle használata nélkül is úgy érzékeli mintha rajta lenne, mert akkor az egy újabb samp bug (hiba). :D

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #6 Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:38:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1375752378\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.
 
Az se rossz akkor, mondjuk ezt ki kellene próbálnom hogy törlöm és rögtön létrehozom az objectet és az AttachObjectToVehicle használata nélkül is úgy érzékeli mintha rajta lenne, mert akkor az egy újabb samp bug (hiba). :D
 
[/quote]
Véleményem szerint nem samp bug.
Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #7 Dátum: 2013. augusztus 07. - 12:08:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: anorennia date=1375803539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D
 
Kurvára nem logikus.
Én kipróbáltam hogy törlöm és újra létrehozom az objectet és nem marad rajt, lehet ti más sa-mp verziót használtok másra nem tudok gondolni.
 
new SzirenaObject[MAX_VEHICLES];
 
CMD:felrak(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
if(SzirenaObject[VID] != -1) DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(SzirenaObject[VID], VID, 0.0, 0.75, 0.275, 0.0, 0.1, 0.0);
}
return 1;
}
CMD:levesz(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = -1;
new
   Float:vx,
   Float:vy,
   Float:vz;
GetVehiclePos(VID, vx, vy, vz);
SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, vx, vy, vz + 0.5, 0, 0, 0);
}
return 1;
}

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #8 Dátum: 2013. augusztus 07. - 12:19:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1375870128\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D
 
Kurvára nem logikus.
Én kipróbáltam hogy törlöm és újra létrehozom az objectet és nem marad rajt, lehet ti más sa-mp verziót használtok másra nem tudok gondolni.
 
new SzirenaObject[MAX_VEHICLES];
 
CMD:felrak(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
if(SzirenaObject[VID] != -1) DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(SzirenaObject[VID], VID, 0.0, 0.75, 0.275, 0.0, 0.1, 0.0);
}
return 1;
}
CMD:levesz(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = -1;
new
   Float:vx,
   Float:vy,
   Float:vz;
GetVehiclePos(VID, vx, vy, vz);
SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, vx, vy, vz + 0.5, 0, 0, 0);
}
return 1;
}

 

[/quote]
Nem értem..
Mért ne lenne logikus?!

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #9 Dátum: 2013. augusztus 07. - 12:56:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: anorennia date=1375870786\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem értem..
Mért ne lenne logikus?!
 
Az hogy létrehozod az objectet, ráteszed a jármûre, törlöd az objectet, majd újra létrehozod az objectet, és rajt marad a jármûvön anélkül hogy rátennéd.
pawn kódban:
 
CreateObject(..
AttachObjectToVehicle(...
DestroyObject(...
CreateObject(...

 
Mert ti végig azt állítottátok hogy rajt marad.
 

 

Hozd létre újra mikor törlöd és úgy tûnik majd mintha csak levetted volna.
Csak egy kis logika. :D
 
[/quote]
 
Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.
 
[/quote]
 

Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D
 
[/quote]
Nem, nem lesz rajt csak akkor ha az object létrehozása után újból használjátok az AttachObjectToVehicle funkciót!

Elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #10 Dátum: 2013. augusztus 07. - 13:23:30 »
0 Show voters
Én használok és egy másik objectet szeretnék rárakni.

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #11 Dátum: 2013. augusztus 07. - 13:41:15 »
+1 Show voters
Egyszer a fórumra magyarosítottam egy FS-t, object szerkesztõ volt, kocsin.
/edit parancsal mindig tudtam újjabb objectet rakni a jármûre.
A parancs:
 
   if(!strcmp(\"/edit\", cmd, true))
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
   
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Nem vagy jármûben. -|\");
    if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Használat: /edit [objectid] -|\");
new i, bool:OtherObject;
    for(i = 0; i < MAX_OBJECTS_PER_EDIT; i++)
{
   if(PlayerData[playerid][ObjectID] == -1) break;
   OtherObject = true;
   if(i == (MAX_OBJECTS_PER_EDIT - 1)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Elérte a maximum objectet. -|\");
}
    new Obj = CreateObject(strval(tmp), 0.0, 0.0, -10.0, 0.0, 0.0, 0.0),
    vId = GetPlayerVehicleID(playerid), str[148];
   
    if(OtherObject)
{
   PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp);
   PlayerData[playerid][EditionID] = i;
   PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj;
    format(str, sizeof str, \"|-  Módosítol az objecten {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Használat KEY_LEFT, KEY_RIGHT és KEY_FIRE hogy betudd állítani magadnak. -|\", strval(tmp), i);
    SendClientMessage(playerid, CBLUE, str);
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást. -|\");
            SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/PAUSE{4E76B1} Megállítottad az object mozgatását. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/BACK{4E76B1} Már tudod mozgatni az objectet. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát  \\\"editions.pwn\\\". -|\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Információ\", \"Szeretnél ugyan olyan objectumot létrehozni az utolsóban?\", \"Igen\", \"Nem\");
   return true;
}
    PlayerData[playerid][VehicleID] = vId;
PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp);
PlayerData[playerid][EditionID] = i;
PlayerData[playerid][OffSetX][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetY][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetZ][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRX][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRY][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRZ][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj;
PlayerData[playerid][TimerID] = SetTimerEx(\"GetKeys\", 30, true, \"i\", playerid);
    format(str, sizeof str, \"|-  Editing the object {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Use KEY_LEFT, KEY_RIGHT and KEY_FIRE to adjust the offset\'s -|\", strval(tmp), i);
    SendClientMessage(playerid, CBLUE, str);
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást.. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát  \\\"editions.pwn\\\". -|\");
    return true;
}

 
Ha az egész kell: http://sampforum.hu/index.php?topic=36786.0
Hátha kitudsz szedni belõle olyan dolgot ami segíthet.

RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #12 Dátum: 2013. augusztus 07. - 14:39:20 »
+1 Show voters
Idézetet írta: SkyLinE date=1375874610\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én használok és egy másik objectet szeretnék rárakni.
 
Akkor rosszul használod mert amit levenni szeretnél a jármûrõl azt ha vissza teszed, teljesen érthetõ hogy rajta marad.
Több object a jármûvön már csak rajtad múlik,
 
#define MAX_ATTACHED_OBJECTS 10
new AttachObject[MAX_VEHICLES][MAX_ATTACHED_OBJECTS];
// Ide már for ciklus is kell mivel ellenõrizni kell létezik-e az adott object tárolva valamelyik cellában, ha igen ha nem, akkor az meg ez történjen.

 
amúgy fõposztban ez a kérés nem szerepelt, és mivel se köszönöm se semmi nincs csak újabb és újabb kérések meg kötözködések, szal ebbe a témában meg ez volt az utolsó hozzászólásom.

Elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Válasz #13 Dátum: 2013. augusztus 09. - 09:56:03 »
0 Show voters
\"QE5AC0tvAwMCVV1LEQVQ\"
Megoldottam más módszerrel zárom.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 09. - 20:51:49 írta SkyLinE »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal