Ez egyszerû. DIALOG_STYLE_LIST alatt is használhatsz \"inputtext\"-et. Pl.
ShowPlayerDialog(playerid, 1231, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kecske\\nJuh\\nMarha\", \"OK\", \"Mégsem\");
Majd az eljárás alatt...
if(!strcmp(inputtext, \"Kecske\", true)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A kecskére kattintottál!\");
Viszont mi nem tudjuk hogy mit ad ki, ezért...
new mirekattint[24], telefonszam; // létrehozunk egy új sztring ill. telefonszám változót, amikbe a beviteli szöveget fogjuk feldarabolni
sscanf(inputtext, \"p<->s[24]{s[1]}i\", mirekattint, telefonszam);
// mivel az inputtext így néz ki alapesetben: Kocka_Pali - 4334256, a \"-\" az elválasztó. ezért a \"-\" elõtt a név, utána pedig a telefonszám van.
new str[128];
format(str, 128, \"Rákattintottál %s nevû kontaktodra, akinek a telefonszáma: %d!\", mirekattint, telefonszam);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
Remélem segítettem.