public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {new cmd[256], idx;cmd = strtok(cmdtext, idx);if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0){new tmp[256], string[128];tmp = strtok(cmdtext, idx);if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\");new skin = strval(tmp);if(skin == 271) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");if(skin == 86) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined !\", skin);SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);SetPlayerSkin(playerid, skin);return 1;}return 0;}strtok(const string[], &index){new length = strlen(string);while ((index < length) && (string[index] <= \' \')){index++;}new offset = index;new result[20];while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))){result[index - offset] = string[index];index++;}result[index - offset] = EOS;return result;}
if( skin < 0 || skin > 500 ) SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-500)\" );
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {new cmd[256], idx;cmd = strtok(cmdtext, idx);if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0){new tmp[256], string[128];tmp = strtok(cmdtext, idx);if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\");if( skin < 0 || skin > 300 ) SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );new skin = strval(tmp);if(skin == 271) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");if(skin == 86) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nem használhatod ezt a skint !\");format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined !\", skin);SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);SetPlayerSkin(playerid, skin);return 1;}return 0;}strtok(const string[], &index){new length = strlen(string);while ((index < length) && (string[index] <= \' \')){index++;}new offset = index;new result[20];while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))){result[index - offset] = string[index];index++;}result[index - offset] = EOS;return result;}
if(skin < 0 || skin > 300) return SendClientMessage(playerid, red, \"Rossz skin ID (0-300)\");
if(skin <= 1 && skin >= 299) return SendClientMessage(playerid, red, \"Rossz skin ID (1-299)\");
Szerintem ez így jobb if(skin <= 1 && skin >= 299) return SendClientMessage(playerid, red, \"Rossz skin ID (1-299)\");
Mert nem tértek vissza a lekérdezésnél hanem csak elkülditek az üzenetet. if(skin < 0 || skin > 300) return SendClientMessage(playerid, red, \"Rossz skin ID (0-300)\"); [/quote]<----- Nem olvastam végig de gergõét javaslom
if( skin < 0 || skin > 300 ) SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );new skin = strval(tmp);[/quote] new skin = strval(tmp);if(skin < 0 || skin > 300) return SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );
new skin = strval(tmp);if(skin < 0 || skin > 300) return SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );