Szerző Téma: Realtime napszak igazítása idõhöz  (Megtekintve 797 alkalommal)

Realtime napszak igazítása idõhöz
« Dátum: 2012. július 26. - 19:49:58 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gl_realtime scriptet hogy tudom úgy beállítani, hogy hamarabb sötétedjen, vagy mondjuk ha nem is realtime-al, akkor hogy lehet megcsinálni?
(Gamemode: PPC)
A segítségeteket elõre is köszönöm!
Zsoca02

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Realtime napszak igazítása idõhöz
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 27. - 18:29:28 »
+1 Show voters
A gl_realtime FS-ben van a következõ sor a \"public UpdateTimeAndWeather()\" alatt:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);\"
Ha például azt akarod hogy két órával hamarabb sötétedjen, akkor írd át erre:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour-2,minute);\"

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Realtime napszak igazítása idõhöz
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 27. - 18:37:44 »
+2 Show voters
Idézetet írta: Rupert date=1343406568\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25054\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A gl_realtime FS-ben van a következõ sor a \"public UpdateTimeAndWeather()\" alatt:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);\"
Ha például azt akarod hogy két órával hamarabb sötétedjen, akkor írd át erre:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour-2,minute);\"
 
Ugye tudod, hogy hülyeséget írtál?
 
SetPlayerTime(x,hour,minute);

 
Itt kell levenni kettõt, illetve amit Rupert is írt, az a textdrawhoz van.
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 27. - 18:39:15 írta DrAkE »

Realtime napszak igazítása idõhöz
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 29. - 09:08:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1343407064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25054\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A gl_realtime FS-ben van a következõ sor a \"public UpdateTimeAndWeather()\" alatt:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);\"
Ha például azt akarod hogy két órával hamarabb sötétedjen, akkor írd át erre:
\"format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour-2,minute);\"
 
Ugye tudod, hogy hülyeséget írtál?
 
SetPlayerTime(x,hour,minute);

 
Itt kell levenni kettõt, illetve amit Rupert is írt, az a textdrawhoz van.
 
[/quote]
Egyikõtöké sem volt teljesen jó válasz.
 
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
//--------------------------------------------------
new Text:txtTimeDisp;
new hour, minute;
new timestr[32];
forward UpdateTime();
//--------------------------------------------------
 
public UpdateTime()
{
    gettime(hour, minute);
      format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
      TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
      
      SetWorldTime(hour);
      
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE) {
        SetPlayerTime(x,hour+2,minute);
 }
 x++;
}
}
//--------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
// Init our text display
txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,\"00:00\");
TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0);
TextDrawFont(txtTimeDisp, 3);
TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0); // no shadow
    TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2); // thickness 1
    TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF);
    TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF);
    TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3);
TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5);
UpdateTime();
SetTimer(\"UpdateTime\",1000 * 60,1);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
gettime(hour, minute);
SetPlayerTime(playerid,hour+2,minute);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    gettime(hour, minute);
    SetPlayerTime(playerid,hour+2,minute);
    return 1;
}
//--------------------------------------------------

 
Ez itt a helyes, sikerült rájönnöm. Most a valós idõ megmaradt ami látszik textdrawban, de 2 órával hamarabb sötétedik (Olyan 18-19 óra körül).
Lényeg, hogy sikerült és mostmár királyság van.  :D
Azért köszönöm a segítséget, megy a +.
Téma Megoldva

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal