#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazásapublic OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;}#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }#else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; }#endif
#include <a_samp>new npcveh;public OnFilterScriptInit ( ){ ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Teszt\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére npcveh = CreateVehicle (11,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1); //ide írod a lementett koordinátát return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); SetPlayerSkin(playerid, 61); //ide írod a skin id-t amit szeretnél } return 1; } return 1;}
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazásapublic OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;}#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }#endif
.cfg fájlban át van írva a maxnpc ?
> link=topic=29566.msg317524#msg317524 date=1343557588]filterscripthez ezt rakod:server.cfg-be írd a filterscipt sorba is az fs nevét #include <a_samp>new npcveh;public OnFilterScriptInit ( ){ ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Teszt\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére npcveh = CreateVehicle (11,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1); //ide írod a lementett koordinátát return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); SetPlayerSkin(playerid, 61); //ide írod a skin id-t amit szeretnél } return 1; } return 1;} Npcmodes mappába #define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazásapublic OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;}#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }#endif server cfg-ben pedig írd át a maxnpc-tmaxnpc 1 és így tovább a 2 npc-d van maxnpc 2 stb..Koordinátát mentettél felvétel elõtt? [/quote]Nem mentettem kordit :/ Viszont akkor is így csináljam ha gyalogos az NPC? Mert nem jármûvel fog közlekedni.
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
#define RECORDING \"Tomas_Hopkins\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazásapublic OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;}#if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }#else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; }#endif
#include <a_samp>new npcTomas;public OnFilterScriptInit ( ){ ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére npcTomas = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC //ide írod a lementett koordinátát return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"npcTomas\", true ) ) { SetPlayerSkin(playerid, 71); //ide írod a skin id-t amit szeretnél } return 1; } return 1;}
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Tomas.pwn(7) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"npcTomas\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning.