Leírom újból érthetõbben:
Módod elejére:
new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
Az OnGameModeInit-hez:
dm1textdraw = TextDrawCreate(x,y,\" \");
[pawn]
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) // skinválaszóból spawnoláskor
{
new str[128];
format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
return 1;
}[/pawn]
Amikor belép a dm zónába:
[pawn]
if(!strcmp(\"/dm\", cmdtext, true))
{
//pozíció, kiírások stb . . .
new str[128];
dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
}
return 1;
}[/pawn]
Amikor kilép:
[pawn]
if(!strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true))
{
//pozíció, kiírások stb . . .
new str[128];
dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
}
return 1;
}[/pawn]