[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[44];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"[ADMINÜZENET]: %s megölte %s-t.\",name, planame);
{if (IsPlayerAdmin(playerid))
SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);}
if (!IsPlayerAdmin(playerid))
SendClientMessage(playerid, YELLOW, \"Megöltek! Várj amíg feléledsz.\");
GiveMoney(killerid, 500);
GiveMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél valakit ezért kaptál 500$-t.\");
SendClientMessage(playerid, RED, \"Megölt valaki ezért elvettünk 500$-t.\");[/pawn]
Itt van amit alkottam, csak egy gond van vele.. Ha én ölök akkor csak annyi hogy \"Megöltél valakit ezért kaptál 500$-t.\". De nem írja hogy [ADMINÜZENET]XY megölte YX-t. De viszont ha egy NEM ADMIN öl meg egy másik playert akkor azt az admin látja... hogy tudom megoldani hogy aztis mutassa hogy ha admin öl?