stock LoadVehicles() {new string[128], modelid, Float:x, Float:y,Float:z,Float:a,color1,color2,respawndelay;for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);if(!fexist(i)) continue;modelid = dini_Int(string, \"modelid\");x = dini_Float(string, \"spawn_x\");y = dini_Float(string, \"spawn_y\");z = dini_Float(string, \"spawn_z\");a = dini_Float(string, \"spawn_a\");color1 = dini_Int(string, \"color_1\");color2 = dini_Int(string, \"color_2\");respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);}return 1;}
külön fájl minden jármûnek, ami azt eredményezi, hogy sok lesz a fájl, illetve, amiért dinivel olvasod, nagyon lassan fogja betölteni, illetve elmenteni a jármûveket.én elsõre mysql-t, vagy sampdb-t ajánlanék..de ha te dinivel akarod megoldani, akkor stock LoadVehicles() {new string[128], modelid, Float:x, Float:y,Float:z,Float:a,color1,color2,respawndelay;for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);if(!fexist(i)) continue;modelid = dini_Int(string, \"modelid\");x = dini_Float(string, \"spawn_x\");y = dini_Float(string, \"spawn_y\");z = dini_Float(string, \"spawn_z\");a = dini_Float(string, \"spawn_a\");color1 = dini_Int(string, \"color_1\");color2 = dini_Int(string, \"color_2\");respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);}return 1;} a fájlba írást hirtelen nem tudtam megoldani, de OnGameModeInit alá kéne, amikor létrehozod a jármûveket.