Heló! Azt szeretném kérdezni, hogyha a rangokat tömbbe rakom, pl.
new mentorang[]={\"Ápoló\", \"Mentõs\", \"Doktor\"...}
Akkor úgy kell használnom, hogy:
mentorang[2]
És akkor a Mentõst fogja kiírni? Csak azért vagyok kíváncsi, mert sok módban láttam így és nem tudtam mi értelme.
mentorang[ 0 ]; // = Ápoló
mentorang[ 1 ]; // = Mentõs
mentorang[ 2 ]; // = Doktor
A legelsõ mindig 0 tömb esetén.
mentorang[ 0 ]; // = Ápoló
mentorang[ 1 ]; // = Mentõs
mentorang[ 2 ]; // = Doktor
A legelsõ mindig 0 tömb esetén.
Igen, igen, elnéztem, de a lényeg. Ez hol lehet hasznos?
Az pontosan így helyes:
new
mentorang[][] = {\"Ápoló\", \"Mentõs\", \"Doktor\"};
// És nem a pont pont pont törlése miatt!!
Ennek az az értelme hogy ha kiszeretnéd íratni egy játékosnak hogy pl.: miért nem vállalhat új munkát mert már ezt (<- ide jön hogy mit) elvállalta.
Ha nem tömbökben tárolod akkor eljárást kell írni hozzá, ami karakterlánccal (a rang-al) tér vissza, vagy nagyon hosszú parancsokat kell írnod ezeknek a megvalósítására.
Példaként:
#define APOLO 0
#define MENTO 1
#define DOKTOR 2
new
mento_rang_tipusa[MAX_PLAYERS],
mentorang[][] = {\"Ápoló\", \"Mentõs\", \"Doktor\"};
// majd ahol a rang változik:
mento_rang_tipusa[playerid] = DOKTOR;
// Ahol szeretnéd megjeleníteni mi a rangja:
format(str, sizeof str, \"A te mentõ rangod a következõ: %s\", mentorang[ mento_rang_tipusa[playerid] ]);