Szerző Téma: Range Of Point a kocsi köré  (Megtekintve 980 alkalommal)

Range Of Point a kocsi köré
« Dátum: 2014. június 15. - 17:46:48 »
0 Show voters
Üdv!
Jó régen írtam már ide :D
De most elakadtam hosszadalmas idõ után sajnos :/
Nos az hogy kivitelezhetõ, hogy egy adott autó köré rakjon egy sugarat pl. RangeOfPoint-tal...
És a sugáron belül cselekvések történjenek.
Tehát ha az adott autó közelébe ér egy lövö-gyilkoló jármûvel szállítsa ki az adott jármûbõl és rakja be egy adott jármûbe.
remélem érthetõ, köszönöm elõre is!
UI: Konkrét példákat megköszönném
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 15. - 21:45:37 írta Flash »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 15. - 18:12:23 »
0 Show voters
Spoiler for off:
magyarul azt akarod megcsinálni, amit az ecs-esek csináltak meg a bónuszautóval.....ejnye Hanga....mindig csak a copy :D
egyébként timerre kötöd, lekéred a jármûved koordinátáit egy-egy változóba, és ha IsPlayerInRangeOfPoint, akkor PutPlayerInVehicle......ilyen egyszerû :D

Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 15. - 21:23:03 »
0 Show voters
Nem bónuszautóhoz kell :D:D:D:D:D:D ejnye :)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 15. - 21:32:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1402860183\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48767\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem bónuszautóhoz kell :D:D:D:D:D:D ejnye :)
 
aha....mi mást lövünk szét? :D egyébként mindennél ez a megoldás, hosz mindig az adott dolog koordinátájához képest viszonyítasz.

Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 15. - 23:23:22 »
0 Show voters
Tudod lesznek nálam olyanok pl hogy Kamionos , taxis munka....
De te ugyis olyan \"profi\" vagy...
Lássuk te hogy írnád meg a kódot :)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 16. - 00:29:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1402867402\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48767\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudod lesznek nálam olyanok pl hogy Kamionos , taxis munka....
De te ugyis olyan \"profi\" vagy...
Lássuk te hogy írnád meg a kódot :)
 
mintha egy ksi sz*rkazmust vélnk felfedezni a \"hangod\"-ban :D
Spoiler for Élvezd. Nem sûrû alkalmak egyike, hogy neked írok meg valamit.:


#include <a_samp>
new munkaauto;
new SJarmu[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Check\", 500, true);
return 1;
}
forward Check(playerid);
public Check(playerid)
{
munkaauto = 455; // flatbed.
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Xx, Float:Yy, Float:Zz, Float:Oo;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(GetPlayerVehicleID(playerid) == munkaauto)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, X, Y, Z))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i) == 425 || GetPlayerVehicleID(i) == 432)
            {
                GetPlayerPos(i, Xx, Yy, Zz);
                GetPlayerFacingAngle(i, Oo);
         SJarmu = CreateVehicle(465, Xx, Yy, Zz, Oo, 0, 0, -1);
         PutPlayerInVehicle(i, SJarmu, 0);
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
ja és...
 

De te ugyis olyan \"profi\" vagy...
 
[/quote]
ezt döntse el mindenki magának, hogy én milyen szinten állok scriptelésben...hisz elvégre az én szerveren ott van a legjobbak között napról-napra  a magyar szerverek között.
Spoiler for Off. Avagy ecs edit.:
A bónuszautód csak szimplán véletlenül spawnol ott, ahol az ecs módban megvan írva? :)
\"10.png\"
de ez csak észrevétel.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 16. - 00:38:22 írta huhboy »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 16. - 00:45:36 »
0 Show voters
[mod]Fejezzétek be a csipkelõdést, a végén még elfajul a dolog![/mod]

Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 16. - 00:49:37 »
0 Show voters
dfoglalo nem csipkelõdtünk...
Huhboy nekedmeg még annyit mondok hogy csak arra voltam kiváncsi milyen formában, stílusban írod meg :)
Nekem hasonló lett... csak én nem forwardozok :D csak simán
 

public sajt();
public sajt()

 
Ha meg már ott tartunk hogy ecs copy bónuszautó látom nézted a weboldalt :) pedig egy \"fos\"
Ha ecs copy lenne nem Hotknife lenne barátom :)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #8 Dátum: 2014. június 16. - 00:53:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1402872577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48767\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
dfoglalo nem csipkelõdtünk...
Huhboy nekedmeg még annyit mondok hogy csak arra voltam kiváncsi milyen formában, stílusban írod meg :)
Nekem hasonló lett... csak én nem forwardozok :D csak simán
 

public sajt();
public sajt()

 
Ha meg már ott tartunk hogy ecs copy bónuszautó látom nézted a weboldalt :) pedig egy \"fos\"
Ha ecs copy lenne nem Hotknife lenne barátom :)
 
ohh....egy számot átírtál. xd inkább nem mondok semmit :DD és a dupla public pedig erroros lesz ;)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #9 Dátum: 2014. június 16. - 03:42:37 »
0 Show voters
[gmod]Utolsó figyelmeztetés.. megint kezditek pedig már kaptatok egy figyelmeztetést a másik lokális moderátortól. [/gmod]

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Range Of Point a kocsi köré
« Válasz #10 Dátum: 2014. június 16. - 08:44:05 »
0 Show voters
Szóval egy olyan script kéne, ami, hogyha egy jármû közepébe érek EGYSZER lefusson? Vagy többször?
Amikor kilépek a körbõl, akkor is fusson le valami. Ez csak egy adott jármûre legyen igaz, vagy mindre, és egy callbacknél csekkolod, melyik közelébe ért?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal