Szóval próbálkoztam 1 rang rendszerrel de van 1 problémája. Mikor egyedül vagyok fent tök jól megy mindig ha új rangra lépek változik a textdraw viszont ha 2 különböző ranggal rendelkező játékos játszik akkor mindkettőnek a textdraw ugrál.
Pl. egyik amatőr, másik ügyes akkor az a 2 ugrál a textdrawban hol azt írja hogy Rangod: Amatőr hol azt hogy Ügyes és nem tudom miért.
new Text:Textdraw0;
new Rang [150];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000)
{
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Legendás\",COLOR_YELLOW,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800)
{
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ügyes\",COLOR_RED,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400)
{
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Menő\",COLOR_BLUE,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200)
{
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Haladó\",COLOR_GREEN,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100)
{
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Amatőr\",COLOR_WHITE,40.0,1000);
}
new string[128];
if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000)
{
Rang = \"Legendás\";
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800)
{
Rang = \"Ügyes\";
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400)
{
Rang = \"Menő\";
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200)
{
Rang = \"Haladó\";
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100)
{
Rang = \"Amatőr\";
}
format(string, sizeof string, \"~g~Rangod:~r~ %s\", Rang);
TextDrawSetString(Text:Textdraw0, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:Textdraw0);
return 1;
}