Szerző Téma: RandomSpawn kivétele egy GM bõl  (Megtekintve 738 alkalommal)

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Dátum: 2014. Június 22. - 20:49:34 »
0 Show voters
Sziasztok
A szerverem gamemodjából szeretném kivenni a RandomSpawnt tehát hogy ne véletlenszerû helyekre spawnoljon hanem csak 1re
Valaki megtudná nekem oldani,hogy csak 1 helyre spawnoljon?
Kód:
   
new Float:RandomSpawn[][7] =
{
    {-628.202636,872.717712,1.834375,90.0}, // Csak az itt lévõ koordinátára spawnoljon
    {2082.343261,1286.864746,10.820312,90.0}, // Randomspawn
    {1874.276367, -1394.703491, 13.610312,90.0}, // Randomspawn
    {2494.894531, -1688.636352, 13.930054,90.0}, // Randomspawn
    {2057.295654, 843.364379, 6.703125,90.0}, // Randomspawn
    {-1984.846069, 172.829696, 27.687500,90.0}
};
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}

 
UI: Az elõzõ ilyen témámat a Szkript kérésekbõl törölje a moderátor,köszi :D

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 22. - 21:02:10 »
0 Show voters
Az egészet töröld
és ezt tedd bele az onplayerspawn be
 
SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375);

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 23. - 06:53:07 »
0 Show voters
Sajnos nem vállt be..nemtom miért de nekem 26 errort adott ki utána..
Az úgy mûködni fog,hogyha randomspawn-nak csak 1 helyet adok meg?

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 23. - 08:40:43 »
0 Show voters
new Float:RandomSpawn[][1] =
     {
     {-628.202636,872.717712,1.834375,90.0} // Csak az itt lévõ koordinátára spawnoljon
     };
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][0]);}
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    return 1;
}

 
Így mûködni fog!
De így is mûködnie kell!
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 90);
        SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375);
return 1;
}

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 23. - 09:26:47 »
0 Show voters
Mind2 re errort ad ki :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Június 23. - 09:28:47 )

Megadom a teljes kódrészletet hátha segít :D
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      if(MiniGame[playerid] == 1)
{
      if(Tipo[playerid] == 1)
{
new rand = random(sizeof(RandomMini1));
SetPlayerPos(playerid, RandomMini1[rand][0], RandomMini1[rand][1],RandomMini1[rand][2]);
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
}
else if(Tipo[playerid] == 2)
{
new rand = random(sizeof(RandomMini2));
SetPlayerPos(playerid, RandomMini2[rand][0], RandomMini2[rand][1],RandomMini2[rand][2]);
CargarObjetos(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
}
else if(Tipo[playerid] == 3)
{
if(Equipo[playerid] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,7714.453125,-2599.890380,24.106107),CargarObjetos(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
   new SkinArray[3] = {
   285,
   287,
   280
   };
   new rand = random(sizeof(SkinArray));
   SetPlayerSkin(playerid,SkinArray[rand]);
}
else if(Equipo[playerid] == 2)
{
   new SkinArray1[3] = {
   28,
   29,
   30,
   };
   new rand1 = random(sizeof(SkinArray1));
   SetPlayerSkin(playerid,SkinArray1[rand1]);
SetPlayerPos(playerid,7808.556152,-2665.601074,12.653361),CargarObjetos(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
}
}
}
else if(MiniGame[playerid] == 0){
    new Float:RandomSpawn[][7] =
{
    {-628.202636,872.717712,1.834375,90.0}, // Randomspawn
    {2082.343261,1286.864746,10.820312,90.0}, // Randomspawn
    {1874.276367, -1394.703491, 13.610312,90.0}, // Randomspawn
    {2494.894531, -1688.636352, 13.930054,90.0}, // Randomspawn
    {2057.295654, 843.364379, 6.703125,90.0}, // Randomspawn
    {-1984.846069, 172.829696, 27.687500,90.0}
};
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}
SetPlayerHealth(playerid,100);
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 23. - 09:28:47 írta DragonSoul »

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 23. - 10:27:58 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(MiniGame[playerid] == 1)
        {
        if(Tipo[playerid] == 1)
        {
        new rand = random(sizeof(RandomMini1));
        SetPlayerPos(playerid, RandomMini1[rand][0], RandomMini1[rand][1],RandomMini1[rand][2]);
        GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
        }
        else if(Tipo[playerid] == 2)
        {
        new rand = random(sizeof(RandomMini2));
        SetPlayerPos(playerid, RandomMini2[rand][0], RandomMini2[rand][1],RandomMini2[rand][2]);
        CargarObjetos(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
        }
        else if(Tipo[playerid] == 3)
        {
        if(Equipo[playerid] == 1)
        {
                    SetPlayerPos(playerid,7714.453125,-2599.890380,24.106107),CargarObjetos(playerid);
                    GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
                        GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
                        GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
                        new SkinArray[3] = {
                        285,
                        287,
                        280
                        };
                        new rand = random(sizeof(SkinArray));
                        SetPlayerSkin(playerid,SkinArray[rand]);
        }
        else if(Equipo[playerid] == 2)
        {
                        new SkinArray1[3] = {
                        28,
                        29,
                        30,
                        };
                        new rand1 = random(sizeof(SkinArray1));
                        SetPlayerSkin(playerid,SkinArray1[rand1]);
                    SetPlayerPos(playerid,7808.556152,-2665.601074,12.653361),CargarObjetos(playerid);
                    GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
                        GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
                        GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
        }
        }
        }
        else if(MiniGame[playerid] == 0)
{
       SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 90);
       SetPlayerHealth(playerid,100);
       return 1;
}

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 23. - 14:07:05 »
0 Show voters
Sajnos sehogy se akart mûködni    :tantrum:
De azért köszi hogy válaszoltál
Zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal