Egy próbát megér. Ilyet nem nagyon szoktam csinálni, szóval meg lehet, hogy értelmetlen dolgot írtam le.
new Randoms[][3] =
{
{valtozo[0]},
{valtozo[1]},
{valtozo[2]}
};
Egy másik megoldás.
new valami = random(3);
switch(valami)
{
case 1:
{
// Függvény
}
case 2:
{
// Függvény
}
case 3:
{
// Függvény
}
}
Egy másik megoldás.
new valami = random(3);
if(valami == 0)
{
// Függvény.
}
if(valami == 1)
{
// Függvény.
}
if(valami == 2)
{
// Függvény.
}
Ha már így csinálod legalább switch-el, hogy csak 1 lekérdezéssel terheljük a procit, ne többel.
new const
g_iWheels[17] =
{
1025, 1073, 1074, 1075, 1076,
1077, 1078, 1079, 1080, 1081,
1082, 1083, 1084, 1085, 1096,
1097, 1098
};
// Aztán valahova..
AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példa
printf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]);
new const
g_iWheels[17] =
{
1025, 1073, 1074, 1075, 1076,
1077, 1078, 1079, 1080, 1081,
1082, 1083, 1084, 1085, 1096,
1097, 1098
};
// Aztán valahova..
AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példa
printf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]);
Szintén rossz. Már megoldottam neki privátba, csak teszteli.
esetleg:
new rand = random(3);
MoveObject(halal[rand]....);
SetTimerEx(\"ObjectVisszaTolas\", 5000, false, \"i\", halal[rand]);
forward ObjectVisszaTolas(objid);
public ObjectVisszaTolas(objid)
{
//MoveObject... stb
}
Lehet hogy hülyeséget írtam...