[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);Így nem a telefonszám lessz egyenlõ JatekosInfo[playerid][Telefon] -nal?
telefonszam = JatekosInfo[playerid][Telefon];[/pawn]
Sziasztok,E szerint a \"telefonszam\" változó értéke 8998 (<) és (>)10000 közötti érték lesz, tehát 8999-tõl 9999-ig tart.
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;[/pawn]
e szerint a Telefon értékét 1000 és 9999 közötti számra állítja át,de valamiért 0 marad.
Mi lehet a hiba?
Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?
#define randomex(%1,%2) (random(%2-%1)+%1);