GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2012. február 20. - 18:45:39

Cím: Random szám bug
Írta: tudvari - 2012. február 20. - 18:45:39
Sziasztok,
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
           JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;[/pawn]
e szerint a Telefon értékét 1000 és 9999 közötti számra állítja át,de valamiért 0 marad.
Mi lehet a hiba?
Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?
Cím: Random szám bug
Írta: kadaradam - 2012. február 20. - 18:48:18
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
 telefonszam = JatekosInfo[playerid][Telefon];[/pawn]
Cím: Random szám bug
Írta: CANNONN - 2012. február 20. - 18:50:25
Idézetet írta: kadaradam date=1329760098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17304\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
 telefonszam = JatekosInfo[playerid][Telefon];[/pawn]
 
Így nem a telefonszám lessz egyenlõ JatekosInfo[playerid][Telefon] -nal?
Egyszer már megadtuk a telefonszám értékét, akkor minek állítjuk át JatekosInfo[playerid][Telefon]-ra?
Lehetséges, hogy rosszul gondolkozok.
Cím: Random szám bug
Írta: kadaradam - 2012. február 20. - 18:54:50
Ja de..
Hülye vagyok :(
Viszont teszteltem,mert mûködnie kéne az erdeti verziónak,és nekem mûködik is.
Egyébként nem muszáj zárójelbe rakni az egészet.
Cím: Random szám bug
Írta: Zsolesszka - 2012. február 20. - 19:30:36
Idézetet írta: tudvari date=1329759939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17304\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok,
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
           JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;[/pawn]
e szerint a Telefon értékét 1000 és 9999 közötti számra állítja át,de valamiért 0 marad.
Mi lehet a hiba?
Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?
 
E szerint a \"telefonszam\" változó értéke 8998 (<) és (>)10000 közötti érték lesz, tehát 8999-tõl 9999-ig tart.
Cím: Random szám bug
Írta: DaVe - 2012. február 20. - 19:47:00
a kódnak alapvetõen mûködnie kéne viszont nem az általad meghatározott számok közé fog esni mint azt már leírták elõttem.
Használd az alábbi makrót és az eredmény a megadott paraméterek közé fog esni
 

#define randomex(%1,%2) (random(%2-%1)+%1);
Cím: Random szám bug
Írta: tudvari - 2012. február 20. - 20:37:09
így jó?
[pawn]new telefonszam = (random(8999)+1000);[/pawn]
Cím: Random szám bug
Írta: DaVe - 2012. február 20. - 20:45:43
ez 1000 és 9999 közötti számot ad
Cím: Random szám bug
Írta: tudvari - 2012. február 20. - 20:58:46
ok köszi a segítséget,zárom

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 21. - 15:38:41 )

Jaj bocsi a 2. kérdésemrõl megfeledkeztem.
\"Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?\"
Cím: Random szám bug
Írta: CANNONN - 2012. február 21. - 18:04:41
Van egy ötletem, tárolja egy külön fileban a foglalt telefonszámokat, lehet kicsit bonyolult megoldás, de ez jutott az eszembe ;)