Szerző Téma: object random mozgatása  (Megtekintve 786 alkalommal)

object random mozgatása
« Dátum: 2012. december 15. - 17:50:29 »
+1 Show voters
Sziasztok
Elkezdtem csinálni egy fallout minigamet és azt a részét nem tudom megcsinálni hogy az objectek véletlenszerûen leessenek és ebben kéne egy kis segítség
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 19. - 06:24:51 írta $$David$$ »

object random mozgatása
« Válasz #1 Dátum: 2012. december 19. - 06:25:53 »
+1 Show voters
senki?

object random mozgatása
« Válasz #2 Dátum: 2012. december 19. - 07:06:27 »
0 Show voters
Ebbõl szerintem ki tudod nézni...
Ha minden igaz, csak oda írod hogy + random(x)
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    2
#define UPDATE_INTERVAL     250
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
return 1;
}
CMD:allsnowon(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

object random mozgatása
« Válasz #3 Dátum: 2012. december 20. - 10:32:06 »
+1 Show voters
Hát ebbõl nem nagyon jövök rá

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
object random mozgatása
« Válasz #4 Dátum: 2012. december 20. - 10:49:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: sticky2 date=1355897187\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbõl szerintem ki tudod nézni...
Ha minden igaz, csak oda írod hogy + random(x)
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    2
#define UPDATE_INTERVAL     250
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
return 1;
}
CMD:allsnowon(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 

Mert ez nem is fallput szkirpt hanem hó golyó szkirpt..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal