new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1],gRandomPlayerSpawns[rand][2]);
new const Float: DMSPawn [ ] [ 3 ] ={ { 122.1242, 1453.34, 23.42 }, // Koordináták X,Y,Z { 324.2342, 2355.22, 13.23 }, // Koordináták X,Y,Z { 243.4342, 2323.23, 52.34 }, // Koordináták X,Y,Z { 131.3232, 3215.33, 23.42 } // Koordináták X,Y,Z};
new rand = random ( sizeof ( DMSpawn ) );SetPlayerPos ( playerid, DMSpawn [ rand ] [ 0 ], DMSpawn [ rand ] [ 1 ], DMSpawn [ rand ] [ 2 ] );
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = {// { X , Y , Z , A }, { 0.0, 1.1, 2.2, 3.3 }, { 1.1, 2.2, 3.3, 4.4 }, { 2.2, 3.3, 4.4, 5.5 }}; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.public OnPlayerSpawn( playerid ){ new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ); return 1;}
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = { {2737.7871,-1760.2502,44.1498}, { 2789.1135,-1744.3081,39.8986,117.7161 }, { 2723.8813,-1703.3990,38.8141,78.0907 }, { 2681.8699,-1746.8962,39.0449,258.5724 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ) SetPlayerPos(playerid,2737.7871,-1760.2502,44.1498); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,38,1000); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
(640) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = { {2737.7871,-1760.2502,44.1498,110.0}, { 2789.1135,-1744.3081,39.8986,110.0 }, { 2723.8813,-1703.3990,38.8141,110.0 }, { 2681.8699,-1746.8962,39.0449,110.0 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
case 3: // 3-as azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ) //SetPlayerPos(playerid,2737.7871,-1760.2502,44.1498); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél //SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,38,1000); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be }
A berakott SetPlayerFacingAngle mögött lemaradt az ;