Szerző Téma: Random spawn nem mûködik!  (Megtekintve 1183 alkalommal)

Random spawn nem mûködik!
« Dátum: 2011. december 21. - 23:04:01 »
0 Show voters
Sziasztok!
Csináltam random spawn a dm-ekhez. A pawno hibát nem ír ki, de valamiért mégse jól spawnol.
Valakinek valami tipp?
Kordináták
 

new Float:M4DMspawn[3][3] =
{
{2249.4368,2441.1208,3.2734},
{2301.0139,2439.4565,4.2891},
{2304.7871,2477.0537,3.2734}
};

 
OnPlayerSpawn alatt
 

else if(m4dm[playerid] == true)
{
new rand = random(sizeof(M4DMspawn));
SetPlayerPos(playerid,M4DMspawn[rand][0],M4DMspawn[rand][1],M4DMspawn[rand][2]);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
}

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 22. - 08:03:45 »
0 Show voters
new Float:RandomSpawn[4][4] =
{
{Ide írd hol spawnoljon},
{Ide írd hol spawnoljon},
{Ide írd hol spawnoljon},
{Ide írd hol spawnoljon}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2],RandomSpawn[rand][3]);
    return 1;
}

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 22. - 08:07:18 »
0 Show voters
Ugyan így van megcsinálva, csak annyi különbséggel, hogy nem az egész mappon van random spawn, hanem csak a dm-be.

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 22. - 08:09:48 »
0 Show voters
Jaj bocs elsõt ek*urtam, azt nem akartam hogy elküldje a hsz-t mert most dobtam öössze :
new rand = random(sizeof(RandomSpawn))
new Float:RandomSpawn[3][3] =
{
   {2249.4368,2441.1208,3.2734},
   {2301.0139,2439.4565,4.2891},
   {2304.7871,2477.0537,3.2734}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1], RandomSpawn[rand][2];
    ResetPlayerWeapons(playerid);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
   SetPlayerArmour(playerid,100);
   return 1;
}

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 22. - 08:32:36 »
0 Show voters
Annak mi az értelme hogy a new rand = random(sizeof(RandomSpawn)) 2* van? Amúgy így se jó

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 22. - 08:49:01 »
0 Show voters
Nekem müködött, szval akk nem tom

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 22. - 11:37:51 »
0 Show voters
off: Pi€i máskor pawn-ot hasznéld mer rádfognak szólni :D
on: [pawn]new rand = random(sizeof(RandomSpawn))
new Float:RandomSpawn[3][1] =
   {
      {2249.4368,2441.1208,3.2734},
      {2301.0139,2439.4565,4.2891},
      {2304.7871,2477.0537,3.2734}
   };
   
public OnPlayerSpawn(playerid){
   
       new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1], RandomSpawn[rand][2];
       ResetPlayerWeapons(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
      SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,100);
      return 1;
   }[/pawn]
nekem jó  ::|

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 22. - 11:52:17 »
0 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1324550271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14523\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
off: Pi€i máskor pawn-ot hasznéld mer rádfognak szólni :D
on: [pawn]new rand = random(sizeof(RandomSpawn))
new Float:RandomSpawn[3][1] =
   {
      {2249.4368,2441.1208,3.2734},
      {2301.0139,2439.4565,4.2891},
      {2304.7871,2477.0537,3.2734}
   };
   
public OnPlayerSpawn(playerid){
   
       new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1], RandomSpawn[rand][2];
       ResetPlayerWeapons(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
      SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,100);
      return 1;
   }[/pawn]
nekem jó  ::|
 
Oksa bocsi, csak én még nem vagyok járatos a forumon :DD

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 22. - 11:55:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1324550271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14523\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
off: Pi€i máskor pawn-ot hasznéld mer rádfognak szólni :D
on: [pawn]new rand = random(sizeof(RandomSpawn))
new Float:RandomSpawn[3][1] =
   {
      {2249.4368,2441.1208,3.2734},
      {2301.0139,2439.4565,4.2891},
      {2304.7871,2477.0537,3.2734}
   };
   
public OnPlayerSpawn(playerid){
   
       new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1], RandomSpawn[rand][2];
       ResetPlayerWeapons(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
      SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,100);
      return 1;
   }[/pawn]
nekem jó  ::|
 
Köszönjük a HSZ hunterkedésedet am meg mind hogy mibe írja

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #9 Dátum: 2011. december 22. - 16:05:29 »
0 Show voters
nem ugyan azt írtam ...
am meg te mitcsinálsz akk ? :D

Random spawn nem mûködik!
« Válasz #10 Dátum: 2011. december 22. - 17:55:56 »
+1 Show voters
A kódodban ennek a változónak
[pawn]m4dm[playerid][/pawn]
változhat meg az értéke nem megfelelõ helyen emiatt nem kerül végre hajtásra a véletlenszerû spawn.


Másik lehetõség hogy több fs-t használsz és ott kerül más helyre a játékos vagy akár gamemódban is történhet másik SetPlayerPos végrehajtása.
Másképp írva:
Ha mondjuk van 1 mód és 4 fs egyetlen egy játékos spawnoláskor 5 darab OnPlayerSpawn (visszahívás) is meghívásra kerülhet, így akár egy szempillantás alatt 5 különbözõ helyre kerülhet a játékos.
Át kell nézned az összes többi használt filterscriptet és a módot is.
A visszahívások sorrendje:
elsõ Filterscript
második  Filterscript
harmadik  Filterscript
...
GameMode

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal