Szerző Téma: Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)  (Megtekintve 1168 alkalommal)

Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)
« Dátum: 2012. február 10. - 17:49:06 »
+1 Show voters
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy lehet megoldani hogy van a dm zónám..
és egyszer ide dobjon le benne ha megdöglök egyszer oda...
azaz Random-ba
[pawn]CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
    if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }[/pawn]
Még hozzátartozik ez!
[pawn]if(dm[playerid]==6)
{
SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);//dm6
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 10. - 19:34:47 »
0 Show voters
[pawn]
public OnPlayerDeath(playerid)
{
    if(dm[playerid] == 6)
    {
        new rand = random(2);
switch(rand)
{
    case 0: //pozíció
            case 1: //pozíció
        }
        //és akkor ide amik a dmben kellenek (fegyó, kiírás stb.)
    }
    return 1;
}[/pawn]

Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 10. - 19:42:58 »
+1 Show voters
[pawn]case 0;  [/pawn]  ott van az hogy //pozició
ezt nem értem hova kell a pociciót??

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 10. - 19:45:28 »
0 Show voters
case 0: SetPlayerPos(playerid, x,y,z); Ez az eggyik
case 1: SetPlayerPos(playerid, x,y,z); Ez a másik, tehát így két helyzet közül fog véletlenszerûen lerakni.

Random Spawn Dm nél ezesetben (MinigunDm)
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 10. - 20:09:45 »
+1 Show voters
Áhh értem Oks Tehát így
[pawn]case 0; SetPlayerPos(playerid, Kordináta);
case 1; SetPlayerPos(playerid, 2. Kordináta!);[/pawn]
Köszi Zárok!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal