Szerző Téma: Random score hiba  (Megtekintve 1617 alkalommal)

Random score hiba
« Dátum: 2019. február 23. - 23:59:51 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek, van egy egyszerű kódom aminek az volna a lényege hogy belemegyek egy checkpointba majd ad random pénzt és pontot. Na de az lenne a problémám hogy 2-3 checkpontig adja rendesen a pontot utána 4. checkpointnál visszaugrik a pontszámom... Valaki tudja miért?
 
 

if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572)
    {
        if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1)
        {
            if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
            {
                new string[128];
                PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
                new x = FunyiroCPK [playerid];
                DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0);
                FunyiroCPK[playerid] ++;
                new cash = random(150);
                GivePlayerMoney(playerid, cash);
                format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
                SendClientMessage(playerid,-1,string);
                
                SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
            }
            else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 )
            {
                DisablePlayerCheckpoint( playerid );
                SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\");
                FunyiroCPK[playerid] = 0;
                FunyiroDolgozik[playerid] = 0;
                SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
            }
        }
    }

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2019. február 24. - 00:01:20 írta dawee0101 »

Random score hiba
« Válasz #1 Dátum: 2019. február 24. - 12:10:48 »
0 Show voters
Pontosabban betudod másolni az első 6 ot amit kiir? Amiből 4 ugye jól adja, vagy 3 és utána nem. Amit kiir azt kérlek másold be 

Random score hiba
« Válasz #2 Dátum: 2019. február 24. - 14:28:12 »
0 Show voters
Pont adás szempontjából ennyi van írva a kódba :D Más nincs ezzel kapcsolatban 

Random score hiba
« Válasz #3 Dátum: 2019. február 24. - 17:11:54 »
0 Show voters
Értem, de amit a játékban kiir a 4dik checkpoint után, azt másold be... Fizetésed xy$...!

Random score hiba
« Válasz #4 Dátum: 2019. február 24. - 18:09:27 »
0 Show voters

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572)
    {
   if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1)
   {
      if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
      {
          new string[128];
         PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
          new x = FunyiroCPK [playerid];
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0);
         FunyiroCPK[playerid] ++;
         new cash = random(150);
         GivePlayerMoney(playerid, cash);
         format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         
         SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
      }
      else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 )
      {
         DisablePlayerCheckpoint( playerid );
         SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\");
         FunyiroCPK[playerid] = 0;
         FunyiroDolgozik[playerid] = 0;
         SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
   }
}
}

 
Azért nem értem mit kérsz mert ez fut le az összes CP-nél (1-8) ;
 
 

if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
      {
          new string[128];
         PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
          new x = FunyiroCPK [playerid];
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP
  • [0], FunyiroCP
  • [1], FunyiroCP
  • [2], 5.0);

         FunyiroCPK[playerid] ++;
         new cash = random(150);
         GivePlayerMoney(playerid, cash);
         format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         
         SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
      }

 
Nincsen külön 1-8-ig 
 

Random score hiba
« Válasz #5 Dátum: 2019. február 24. - 18:20:01 »
0 Show voters
Menj fel a szerverre, ülj bele a fűnyíróba, és menj bele 8 CPbe, és amit kiir a CHAT-be, azt másold ide be, mind a 8at.

Random score hiba
« Válasz #6 Dátum: 2019. február 24. - 20:46:26 »
0 Show voters
[20:41:31]: Fizetésed: 52$ és 3 pont!
[20:41:36]: Fizetésed: 36$ és 3 pont!
[20:41:37]: Fizetésed: 11$ és 3 pont!
[20:41:43]: Fizetésed: 145$ és 3 pont!
[20:41:44]: Fizetésed: 11$ és 3 pont!
[20:41:50]: Fizetésed: 8$ és 3 pont!
[20:41:52]: Fizetésed: 52$ és 3 pont!
[20:41:58]: Fizetésed: 140$ és 3 pont!
[20:41:59]: Fizetésed: 114$ és 3 pont!
[20:42:05]: Fizetésed: 11$ és 3 pont!
[20:42:06]: Fizetésed: 14$ és 3 pont!
[20:42:12]: Fizetésed: 35$ és 3 pont!
[20:42:13]: Fizetésed: 60$ és 3 pont!
[20:42:19]: Fizetésed: 93$ és 3 pont!
[20:42:21]: Fizetésed: 7$ és 3 pont!
[20:42:26]: Végigmentél az útvonalon!
itt van mind a 16 cp-s téma. Elvileg jól írja ki de egy idő után leugrik a pontszám egy X összeget.

Random score hiba
« Válasz #7 Dátum: 2019. február 24. - 22:07:03 »
0 Show voters
Hogy érted azt hogy leugrik a pontszám egy X összeget? Részletezd kérlek 

Random score hiba
« Válasz #8 Dátum: 2019. február 25. - 14:56:39 »
0 Show voters
A 16 CP-ből pl. 3 db jól adja (tehát elkezdek 0scoreról és 15-ig felmegy a score) aztán a 4.-ik CP-nél visszaugrik 5re a score.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal