Üdv mindenkinek, van egy egyszerű kódom aminek az volna a lényege hogy belemegyek egy checkpointba majd ad random pénzt és pontot. Na de az lenne a problémám hogy 2-3 checkpontig adja rendesen a pontot utána 4. checkpointnál visszaugrik a pontszámom... Valaki tudja miért?
 
 
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572)
    {
        if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1)
        {
            if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
            {
                new string[128];
                PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
                new x = FunyiroCPK [playerid];
                DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0);
                FunyiroCPK[playerid] ++;
                new cash = random(150);
                GivePlayerMoney(playerid, cash);
                format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
                SendClientMessage(playerid,-1,string);
                
                SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
            }
            else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 )
            {
                DisablePlayerCheckpoint( playerid );
                SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\");
                FunyiroCPK[playerid] = 0;
                FunyiroDolgozik[playerid] = 0;
                SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
            }
        }
    }
 
 
			
			
			
				
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572)
    {
   if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1)
   {
      if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
      {
          new string[128];
         PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
          new x = FunyiroCPK [playerid];
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0);
         FunyiroCPK[playerid] ++;
         new cash = random(150);
         GivePlayerMoney(playerid, cash);
         format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         
         SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
      }
      else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 )
      {
         DisablePlayerCheckpoint( playerid );
         SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\");
         FunyiroCPK[playerid] = 0;
         FunyiroDolgozik[playerid] = 0;
         SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
   }
}
}
 
Azért nem értem mit kérsz mert ez fut le az összes CP-nél (1-8) ;
 
 
if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 )
      {
          new string[128];
         PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
          new x = FunyiroCPK [playerid];
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP- [0], FunyiroCP
 - [1], FunyiroCP
 - [2], 5.0);
 
         FunyiroCPK[playerid] ++;
         new cash = random(150);
         GivePlayerMoney(playerid, cash);
         format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         
         SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3);
      }
 
Nincsen külön 1-8-ig