Sziasztok!
Szeretnék egy sorompó bugot javítani, de nem jöttem eddig rá hogyan miképp..
Úgye de bár, létre kell hozni egy változót.
new hatar;
hatar = CreateObject(968, -964.04388, 2716.05981, 45.71040, 0.00000, 0.00000, 95.00000);
És a parancs:
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
if (PlayerToPoint(7, playerid,-963.94568, 2715.92041, 45.81690))
{
MoveDynamicObject(hatar, -964.04388, 2716.05981, 45.71040, 5);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/NNI/Admin!\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
if (PlayerToPoint(7, playerid, -964.04388, 2716.05981, 45.71040))
{
MoveDynamicObject(hatar,-963.94568, 2715.92041, 45.81690, 5);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/NNI/Admin!\");
return 1;
}
Valaki igazitson el mert, amikor be írom /határnyit vagy /határzár sajnos nem csinál semmit mivel az értéke ugyan az a sorompónak nyitott és zárt pozban is.