GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: szabyxxx - 2012. január 27. - 16:53:36

Cím: Random Idõ
Írta: szabyxxx - 2012. január 27. - 16:53:36
Szasztok!
A kérdésem hogy lehet megcsinni hpgy Random Idõ & Weather legyen azaz hogy..
Változzon egyszer este egyszer reggel egyszer esõs meg jó idõ sstb..
Elõre is Kössz ;)
Cím: Random Idõ
Írta: JackBronson - 2012. január 27. - 20:36:25
A timer csodákra képes a OnGameModeInit alatt elinditasz egy timert- ami pl 10 percenként cseréli az idõ járást.
Cím: Random Idõ
Írta: gorre126 - 2012. január 27. - 21:14:25
new Idojaras;
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"RandomIdojaras\",600000,true);
    return 1;
}
forward RandomIdojaras();
public RandomIdojaras()
{
    Idojaras = random(50);
    SetWeather(Idojaras);
}

 
Napszakot meg így:
 
new Ido;
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"RandomIdo\",600000,true);
    return 1;
}
forward RandomIdo();
public RandomIdo()
{
    Ido = random(24);
    SetWorldTime(Ido);
}
Cím: Random Idõ
Írta: kurta999 - 2012. január 27. - 21:53:12
Minek hozol létre globálisan egy változót?
Az feleslegesen lefoglal a script indulásakor 4bájtot és csak egyszer használod.
Egyszerûbb magában a funkcióban létrehozni, és az fel is szabadul, amikor a funkció visszatér.
 

public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"RandomIdo\", 5 * 60 * 1000, true); // 5-öt írd át percre..
return 1;
}
forward RandomIdo();
public RandomIdo()
{
static const
Weathers[] =
{
   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,
   18, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 35, 36, 37, 42,
   38, 39, 40, 41, 43, 46, 47, 48, 49, 50, 32
};
SetWorldTime(random(24));
SetWeather(Weathers[random(sizeof(Weathers))]);
}
Cím: Random Idõ
Írta: szabyxxx - 2012. január 28. - 08:24:32
kÖSZÖNÖM \"kurta999\" ott a +  ;)