Szerző Téma: Dialog probléma!  (Megtekintve 818 alkalommal)

Dialog probléma!
« Dátum: 2015. november 12. - 20:01:59 »
0 Show voters
Olyan gondom lenne hogy mint látható az első részben meg kell adni egy munka id-t. A második részben egy jármű id-t és utána létrehozza de az a baj hogy nem azzal a munkaid-vel teszi le a kocsit amit az első ablakba megadtam, viszont a kocsi modelt már jól teszi amit utoljára adtam meg.. :( Hogyan lehetne ez a script jó ?
A válaszokat előre is köszönöm!
 
      else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK)
{
   new munka = strval(inputtext);
   if(munka < 0 || munka > MAX_MUNKA) return Msg(playerid, \"Hibás munka ID!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Alapkocsi Lerakás\", \"Kérem adja meg a jármű ID-jét:\", \"Tovább\", \"Mégse\");
}
else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL)
{
    new model = NINCS;
    new munka = strval(inputtext);
   if(IsNumeric(inputtext))
   {
      model = strval(inputtext);
   }
   else
   {
      model = GetVehicleModelIDFromName(inputtext);
   }
   if(model < 400 || model > 611) return Msg(playerid, \"Ilyen járműtípus nem létezik\");
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle;
   GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
   new vw=GetPlayerVirtualWorld(playerid);
   new interior=GetPlayerInterior(playerid);
 
   new id = NINCS;
   for(new k = 0; k < MAX_MUNKAKOCSI; k++)
   {
      if(!MunkaKocsi[munka][k][kVan])
      {
         id = k;
         break;
      }
   }
   if(id == NINCS)
      return Msg(playerid, \"Elérte a maxot!\");
   MunkaKocsi[munka][id][kVan] = true;
   MunkaKocsi[munka][id][kID] = UjKocsi(model, posx, posy, posz, angle,1,1, interior, vw, CAR_TYPE_MK, munka, id);
   MunkaKocsi[munka][id][kModel] = model;
   MunkaKocsi[munka][id][kInt] = interior;
   MunkaKocsi[munka][id][kVW] = vw;
 
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][0] = posx;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][1] = posy;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][2] = posz;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][3] = angle;
   MunkaKocsi[munka][id][kSzin][0] = 1;
   MunkaKocsi[munka][id][kSzin][1] = 1;
   KmSzamol[MunkaKocsi[munka][id][kID]]=0;
   CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cKerekek] = 0.0;
   CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cMotorolaj] = 0.0;
   MunkaKocsiMentes(munka, id);
   Msg(playerid, \"Jármű lerakva\");
}

Dialog probléma!
« Válasz #1 Dátum: 2015. november 13. - 18:47:53 »
0 Show voters
A munka változót minden dialognál létrehozod és változtatod is.Az elsőnél helyesen változtatod, de a DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL dialognál is változtatod inputtextre, és az inputtext jelen esetben a munkakocsi model idje.
Megoldás:
Modod elejére:
 
new munka;

 
a bemásolt kódod pedig:
 
                    else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK)
                    {
                            munka = strval(inputtext);
                            if(munka < 0 || munka > MAX_MUNKA) return Msg(playerid, \"Hibás munka ID!\");
                            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Alapkocsi Lerakás\", \"Kérem adja meg a jármű ID-jét:\", \"Tovább\", \"Mégse\");
     
                    }
                    else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL)
                    {
                        new model = NINCS;
                            if(IsNumeric(inputtext))
                            {
                                    model = strval(inputtext);
                            }
                            else
                            {
                                    model = GetVehicleModelIDFromName(inputtext);
                            }
                            if(model < 400 || model > 611) return Msg(playerid, \"Ilyen járműtípus nem létezik\");
                            new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle;
                            GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
                            GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                            new vw=GetPlayerVirtualWorld(playerid);
                            new interior=GetPlayerInterior(playerid);
     
     
                            new id = NINCS;
                            for(new k = 0; k < MAX_MUNKAKOCSI; k++)
                            {
                                    if(!MunkaKocsi[munka][k][kVan])
                                    {
                                            id = k;
                                            break;
                                    }
                            }
     
                            if(id == NINCS)
                                    return Msg(playerid, \"Elérte a maxot!\");
     
                            MunkaKocsi[munka][id][kVan] = true;
                            MunkaKocsi[munka][id][kID] = UjKocsi(model, posx, posy, posz, angle,1,1, interior, vw, CAR_TYPE_MK, munka, id);
     
                            MunkaKocsi[munka][id][kModel] = model;
                            MunkaKocsi[munka][id][kInt] = interior;
                            MunkaKocsi[munka][id][kVW] = vw;
     
     
                            MunkaKocsi[munka][id][kPos][0] = posx;
                            MunkaKocsi[munka][id][kPos][1] = posy;
                            MunkaKocsi[munka][id][kPos][2] = posz;
                            MunkaKocsi[munka][id][kPos][3] = angle;
     
                            MunkaKocsi[munka][id][kSzin][0] = 1;
                            MunkaKocsi[munka][id][kSzin][1] = 1;
     
                            KmSzamol[MunkaKocsi[munka][id][kID]]=0;
                            CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cKerekek] = 0.0;
                            CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cMotorolaj] = 0.0;
                            MunkaKocsiMentes(munka, id);
     
                            Msg(playerid, \"Jármű lerakva\");
     
                    }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal