#define IsInProcent(%1) (random(100)<%1)
Használat:
Ezt a kódot a bemásolod a szkripted elejére (a beágyazások alá).
Használati példa:
[pawn] if (strcmp(\"/test\", cmdtext, true) == 0)
{
if(IsProcent(22))
{
SendclientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"22 százalék esélye volt, hogy ezt a szöveget megkapod.\");
return 1;
} else
{
SendclientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"78 százalék esélye volt, hogy ezt a szöveget megkapod.\");
return 1;
}
}[/pawn]
Mûködés:
Generál egy véletlenszerû számot 100 alatt, és azt vizsgálja, hogy a szám kisebb vagy nagyobb(egyenlõ) a megadott százaléklábnál (a példában 22) .
Erre pont annyi esély van, amilyen számhoz viszonyítva vizsgál (a példában 22 -> 22% esély van rá.)