GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Kovacs_Bela - 2011. szeptember 03. - 12:54:15

Cím: RandCP
Írta: Kovacs_Bela - 2011. szeptember 03. - 12:54:15
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni a random cpkben....
Írjatok egy példát a koordináták helyett most használjatok X,Y,Z-t
Köszi :D
Cím: RandCP
Írta: kadaradam - 2011. szeptember 03. - 12:59:20
[pawn]   new randomcp;
randomcp = random(4);//a 4-es helyére annyit írj amennyi random cp-t szeretnél,és ha növeled/csökkented, annak megfelelõen írd át a switch részt
switch(randomcp)
    {
        case 0:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 1:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 2:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 3://lehet többet is hozzáadni,de akkor módosítsd a randomcp = random(4); részt
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
    }[/pawn]
Cím: RandCP
Írta: Kovacs_Bela - 2011. szeptember 03. - 13:24:14
de úgyszeretném hogy ha beül egy kocsiba akkor kiirja neki a parncsot (majd én azt megcsinom) és ha beirta akk kidobjon egy randcpt, ha pedig belemegy a cpbe akk menyen visza ahol volt(megcsinom majd), és utána dobja ki az uj rand cpt...
(elárulom öszedobok egy kamionos szerver  ;))
Cím: RandCP
Írta: kadaradam - 2011. szeptember 03. - 13:26:31
rakd be ezt az egészet egy parancsba és ki fogja dobni randomba
Cím: RandCP
Írta: Kovacs_Bela - 2011. szeptember 03. - 13:36:40
Lehet hogy jó mindjárt megnézem addig zárok és majd nyitok hogyha nemjó :)
és erre tudnál egy példát mondani hogy használjam?
Cím: RandCP
Írta: kadaradam - 2011. szeptember 03. - 14:11:39
Beleraokd egy parancsba és lerak random egy CP-t
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/randomcp\", true) == 0){
        new randomcp;
randomcp = random(4);//a 4-es helyére annyit írj amennyi random cp-t szeretnél,és ha növeled/csökkented, annak megfelelõen írd át a switch részt
switch(randomcp)
    {
        case 0:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 1:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 2:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 3://lehet többet is hozzáadni,de akkor módosítsd a randomcp = random(4); részt
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
    }
        return 1;
        }[/pawn]