Hali!
Találtam angol fórumon erre egy függvényt.
stock GetVehicleRelativePos(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z, Float:xoff=0.0, Float:yoff=0.0, Float:zoff=0.0)
{
new Float:rot;
GetVehicleZAngle(targetid, rot);
rot = 360 - rot; // Making the vehicle rotation compatible with pawns sin/cos
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
x = floatsin(rot,degrees) * yoff + floatcos(rot,degrees) * xoff + x;
y = floatcos(rot,degrees) * yoff - floatsin(rot,degrees) * xoff + y;
z = zoff + z;
}
//Így használd: GetVehicleRelativePos(vehicleid, x, y, z, 0.0, 6.0, 0.0);
Neked az yoff-ot kell használnod, azt is pozitív értékkel, ez lesz a kocsi elõtti pozíció, annyi méterre, amennyit beírsz.
Ha negatív az érték, akkor logikusan mögötte.
LINK