Szerző Téma: Rádió de hogy?  (Megtekintve 2054 alkalommal)

Rádió de hogy?
« Dátum: 2012. November 19. - 00:56:25 »
0
Sziiasztok.!
Azt szeretném megvalósítani a szerveremre hogy mikor egy Játékos elér egy adott pozicióhoz az x,y,z \"tengely\"hez akkor 20mes körzetbe elinduljon autómatikusan egy rádió pl a Rádió1 És ha mégközeleb bmegy méghangosabban hallja ha távolod akkor elhalkul és mikor kimegy abbol a \"20m\"es körzetbõl akkor abbamarad a zene/Rádió.
Ebben kérném segítségeteke. Egy Fs vagy egy könnyû scriptel is nagyon sokat segítenétek.! Válaszotokat elõre is köszönöm.!
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 21. - 17:26:49 írta ~DuMBasS »

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #1 Dátum: 2012. November 19. - 16:03:01 »
0
Szerintem ezt nem lehet megvalósítani :/

Rádió de hogy?
« Válasz #2 Dátum: 2012. November 19. - 16:06:35 »
0
Próbáld meg ezzel:
PlayerPlaySound(playerid,x,y,z); 

 Csak ez nem biztos, hogy 20 méteres körzetben fogja hallani a játékos.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #3 Dátum: 2012. November 19. - 16:23:34 »
0
Igen, meg lehet valósítani, pl. Paradise RPG-n megcsinálta Epsilon.
\"public OnPlayerUpdate\" callback alatt ellenõrzõd hogy ott van-e a játékos. Ha ott van, elindítod a rádiót.
Azt viszont nem tudom, hogy lehet a hangosítást/halkítást.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #4 Dátum: 2012. November 19. - 17:23:14 »
0

public OnPlayerUpdate ( playerid )
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 20.0;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket!\" );
return 1;
}

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #5 Dátum: 2012. November 19. - 17:29:17 »
0
Zyzu, te most komolyan mit csináltál?:DDD
Lekérted a pozícióját és kilõtted a kvanagy semmibe?
Kellene egy \"if\" elágazás...
   
public OnPlayerUpdate ( playerid )
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, X, Y, Z, távolság))
    {
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket!\" );
    }
    return 1;
    }

 
   

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #6 Dátum: 2012. November 19. - 17:36:00 »
0
Hoppá elírtam bocsánat  :facepalm: Köszi, hogy javítottad.. :D

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #7 Dátum: 2012. November 19. - 17:57:29 »
0
Hát vagy:
OnPlayerConnect alá:
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,x,y,z,távolság,0);

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #8 Dátum: 2012. November 19. - 18:07:48 »
0
Idézetet írta: Rupert date=1353342557\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30013\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zyzu, te most komolyan mit csináltál?:DDD
Lekérted a pozícióját és kilõtted a kvanagy semmibe?
Kellene egy \"if\" elágazás...
   
public OnPlayerUpdate ( playerid )
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, X, Y, Z, távolság))
    {
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket!\" );
    }
    return 1;
    }

 
     
 
   
public OnPlayerUpdate ( playerid )
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, X, Y, Z, 20.0))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket!\", X, Y, Z, 20.0);
    }
    return 1;
}

Nem elérhető T0ny

  • 524
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #9 Dátum: 2012. November 19. - 18:09:22 »
0
Idézetet írta: Bazsi date=1353344249\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30013\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát vagy:
OnPlayerConnect alá:
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,x,y,z,távolság,0);

 

miért az OnPlayerConnect alá?

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #10 Dátum: 2012. November 19. - 18:17:34 »
0
Bazsi is baromságot írt:D

Nem elérhető Jippy

  • 618
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #11 Dátum: 2012. November 19. - 18:46:27 »
0
public OnPlayerUpdate ( playerid )
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, X, Y, Z, 20.0))
    {
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\" );
    }
    return 1;
    }

 
Tessék, elvileg jó.. :D
X, Y , Z helyére a pozíciót. :)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #12 Dátum: 2012. November 19. - 19:00:16 »
0
Most nézem van rá függvény :D
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"zene/rádió url\", x, y, z, 20, 1);

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Rádió de hogy?
« Válasz #13 Dátum: 2012. November 19. - 22:09:51 »
0
Csak ne OnPlayerUpdate-t használj. :confused:
Miért tanítjátok a rosszra?

Rádió de hogy?
« Válasz #14 Dátum: 2012. November 20. - 00:37:05 »
0
Mindenhogy próbáltam Error, vagy megáll a pawnó. :/
 
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\legendrpg.pwn(42257) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerPos\"
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\legendrpg.pwn(42258) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\legendrpg.pwn(42262) : error 010: invalid function or declaration
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 20. - 00:39:14 írta ~DuMBasS »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal