Szerző Téma: Mi lehett a baj zcmdvel ???  (Megtekintve 1095 alkalommal)

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Dátum: 2012. Március 02. - 14:50:17 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCOP  //Rendõr
COMMAND:setteam(playerid, params[])
{
new
   pid,
   tid;
if (!sscanf(params, \"ii\", pid, tid))
{
   if (pid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
       new
           message[40];
       gTeam[pid] = tid;
       format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
       SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
   }
   else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"[HIBA]: A játékos nem elérhetõ\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
return 1;
}[/pawn]
unknown commands ot ír mi a baj ??
[gmod][ code ] [ /code ] tegek használata kötelezõ![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 02. - 14:55:21 írta Sheet »

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 02. - 14:57:27 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCOP  //Rendõr
COMMAND:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 02. - 15:03:14 »
0 Show voters
Még mindig sz@r

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 02. - 15:07:09 »
0 Show voters

CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}

 

Még mindig sz@r[/quote]
1. Ezt lehet szebben is ki lehetett volna fejezni(rossz).
2. A hibákat beillesztenéd?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 02. - 15:12:10 írta Cannonn »

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 02. - 15:14:22 »
0 Show voters
Nem jó de miért :tantrum:

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 02. - 15:15:20 »
0 Show voters
De mi az, hogy nem jó? A szerveren nem mûködik, vagy a mód írja ki hibásnak?

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 02. - 15:16:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: hunfiu date=1330697816\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17848\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
unknown commands ot ír
 
a chat
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 02. - 15:18:52 írta hunfiu »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #7 Dátum: 2012. Március 02. - 15:25:57 »
0 Show voters
A zcmd include benne van a szervered/includes mappában?
Biztos, hogy az a mód fut, amiben benne van az a parancs? Jártam már úgy, hogy valamit fejlesztettem a szerveremen és egyszerûen nem mûködött amit frissítettem, aztán késõbb jöttem rá, hogy nem is azzal írtam felül, amit módosítottam.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 02. - 15:30:44 »
0 Show voters

#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 02. - 15:33:52 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCIV 0 //Civil
#define TCOP 01 //Rendõr
#define TEMR 02 //Mentõ
#define TARM 03 //Katona
#define TTAX 04 //Taxi
CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}

 
edig így néz ki és ez egy fs b is tölti de nem akarja csnálni
A Szerver\\pawno\\include mapába lévö zcmd inc file :
 
/**********************************
*                                *
*   @Author:      ZeeX           *
*   @Version:     0.3.1          *
*   @Released:    31/10/2009     *
*                                *
**********************************/
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif   
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2)          \\
   forward cmd_%1(%2); \\
   public cmd_%1(%2)      
#define CMD:%1(%2) \\
   COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)     
     
#define cmd(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
      ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
 
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
 
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
    #undef OnFilterScriptInit
#else
    #define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}   
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");   
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 04. - 18:57:26 »
0 Show voters
valaki valami??

Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #11 Dátum: 2012. Március 07. - 17:59:53 »
0 Show voters
csáó
próbáld meg úgy hogy spawnolod a playert :) nekem is így lett jó
 
CMD:setteam(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"SERVER: Unknown command.\");
    new pid;
    new tid;
    new message[40];
    if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <id> <teamid>\");
    if(tid < 0 || tid > 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Csapatid: 0tól 2-ig!\");
    if(IsPlayerConnected(pid) && pid != INVALID_PLAYER_ID) {
    gTeam[pid]=tid;
    format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
    SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
    SpawnPlayer(pid);} else return SendClientMessage(playerid,0xf21313AA,\"Játékos nincs csatlakozva\");
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 12. - 14:23:31 írta Shanks »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mi lehett a baj zcmdvel ???
« Válasz #12 Dátum: 2012. Március 07. - 18:02:03 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCIV 0 //Civil
#define TCOP 1 //Rendõr
#define TEMR 2 //Mentõ
#define TARM 3 //Katona
#define TTAX 4 //Taxi
CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return  SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 07. - 18:04:17 írta Cannonn »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal