-
Üdv!
Azt szeretném megoldani, hogy idõnként kiírja a chat-be (SendClientMessageToAll), hogy A kaksimaksi nevû verseny 1 perc múlva indul! Ha te is versenyezni akarsz, írd be /race (mindig ez a parancs legyen) és akkor elteleportálja, a visszaszámlálás nem zavaródik be, ha egy másik játékos is csatlakozik és race-checkpont-okkal jelezze mindig merre kell menni.
A másik, hogy szeretnék egy állandó beállított idõt a szerveremre, ami SOHA nem változik.
-
Keresébe beíirod, hogy \"Yagu\"
És ottvan a lefordított race rendszer..
-
Ok és az állandó idõt?
-
Az OnGameModeInit() hez ird oda:
SetPlayerTime(playerid,0,0);
Az idöt ird át
-
Nem jó... Ezt megcsináltam, az OnPlayerSpawn-hoz is írtam egy hasonlót, de változik ugyan úgy...
-
Ezzel jó lesz, de van egy kis hátránya, hogy ez a függvény elég sûrûn lefut, ezért kicsit terhelõ lehet a szerver ill. a játékos számára.
public OnPlayerUpdate ( playerid )
{
SetPlayerTime ( playerid, 0, 0);
return 1;
}
-
Vagy :
forward AllandoIdo(playerid);
public AllandoIdo(playerid){
SetPlayerTime(playerid ,0,0);
return 1;
}
//És akkor a OnGameModeInit alá pedig berakod ezt :
SetTimer(\"AllandoIdo\",true,100);
Asszem jó,de nem vagyok benne biztos xD