Szerző Téma: DestroyObject  (Megtekintve 685 alkalommal)

DestroyObject
« Dátum: 2011. augusztus 18. - 12:56:19 »
0 Show voters
Hali. A következõ a helyzet. Láttam már 28 témában a fallout gamemodot.. Kicsit átírtam, hogy saját objectek hulljanak le, de szerintem valahol meg van adva hogy hány object van, mert néha sokat kell várni, mire lehullik.. A kérdésem az lenne, valahogy meg lehetne e oldani úgy, hogy objectenként megmondom, mi hány ms el esik le a mod indítása után. Ha a falloutos rendszer nem megy esetleg DestroyObjectel menne?

DestroyObject
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 18. - 16:15:52 »
0 Show voters
Már mindenki ilyet akar? ...
Ha ilyet akarsz akkor elöbb szerintem fejlödj annyit hogy magadtol rájöjj hogy müködhet és ne itt kérj segitséget.
amugy szerintem az ami fent van neten gamemode az béna legalábbis aza goto random technika az. azt inkább foreachal érdemes megoldani
tehát
az inditáskor
[pawn]for(new i; i < MAX_FALLOUT_OBJECT)
{
Itter_Add(Fallout,i);
}[/pawn]
és egy timer ami folyamatosan ismétlödik mondjuk 1 másodpercenként
[pawn]
new timer = SetTimer(\"FalloutSolarFall\",1000,1);
[/pawn]
ésa  FalloutSolarFall-nál meg
[pawn]new selectedobject = Itter_Random(Fallout);
Itter_Remove(Fallout, selectedobject)[/pawn]
és innentöl már hasonlo mint az az eredeti fallout gamemode
link a foreach includehoz: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=92679
remélem érthetö de jobb lenne ha erre te jöttél volna rá :D

DestroyObject
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 18. - 23:45:47 »
0 Show voters
Segítséget kértem , nem kritizálást. Amúgy meg szerintem ilyen nincs.  Nem ilyet akarok, nem is kell ez a gamemode csupán amit kértem.. Amúgy egy ilyen magyar szervert nem léáttam , ami mûködne is.. mindenesetre kössz
EDTIT:: Honnan fejlõdjek, ha senki nem segít? Ilyen körben leírát nem találtam

Nem elérhető Zsox

  • 140
    • Profil megtekintése
DestroyObject
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 20. - 01:26:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ni€|{ date=1313664979\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10590\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali. A következõ a helyzet. Láttam már 28 témában a fallout gamemodot.. Kicsit átírtam, hogy saját objectek hulljanak le, de szerintem valahol meg van adva hogy hány object van, mert néha sokat kell várni, mire lehullik.. A kérdésem az lenne, valahogy meg lehetne e oldani úgy, hogy objectenként megmondom, mi hány ms el esik le a mod indítása után. Ha a falloutos rendszer nem megy esetleg DestroyObjectel menne?
 
Nem tudom mi ez a fallout mód, de hogy akarod megoldani az esést? Moveobject-tel?
Mert akkor hivatkozhatsz az egyes objectekre így:
new object1;
object1 = CreateDynamicObject(id, x1, y1, z1, rx, ry, rz);
MoveDynamicObject(object1, x2, y2, z2, sebesseg);
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 20. - 01:44:47 írta Zsox »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal