ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
}
return 1;
}
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
{
JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
}
}
return 1;
}
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûköd
het.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.